معلم نوش‌آبادی هر پنجشنبه برای دانش‌آموزانش کتاب داستان می‌خواند

اصفهان (پانا) - معلمی که با صبر و شکیبایی ستودنی خود، هر صبح پنجشنبه بچه‌ها را به کتابخانه عمومی «علامه ملامحمد زمان» نوش‌آباد برده و برای آنها کتاب‌های داستان کودکانه را روخوانی می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۷۹۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
معلم نوش‌آبادی هر پنجشنبه برای دانش‌آموزانش کتاب داستان می‌خواند

در شرایطی که خانواده‌ها، مشغول شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهای کامپیوتری بوده و کمتر حاضر به همراهی فرزندان خود برای خواندن کتاب و داستان شده‌اند، اشرف سادات فاطمی، با صبر و شکیبایی ستودنی خود، هر صبح پنجشنبه دانش آموزانش را به کتابخانه عمومی «علامه ملامحمد زمان» نوش آباد برده و با آنها کتاب‌های داستان کودکانه روخوانی می کند.

فاطمی، از جمله معلمانی است که همیشه سعی کرده در جایگاه خود، بهترین باشد و برای انجام مسئولیت‌هایی که داشته، همیشه خلاقیت‌های خاصی به خرج داده است.

پنجشنبه 18 خرداد که بچه ها مثل همیشه مشغول شیطنت های خود در کتابخانه بودند، به یکباره آنها را دعوت به سکوت کرد و زمانی که ظرف های بستنی پخش شد تازه بچه ها متوجه شدند که خانم معلم جشن تولدش را با آنها شریک شده است و شروع به شعرخوانی کردند، دست زدند و خندیدند و به استقبال ۲۰ خرداد رفتند.

فاطمی گفت: معلمی ‌مثل نماز، برایم مقدس است و امروز هم انگار که تشهد و سپاس این‌حس خوب را می خوانم. درست مثل ‌مهر۷۷ که سلام کردم به دختران خوب کلاس سوم و چهارم روستای «آبشیرین» امسال هم به‌پسران خوب کلاس سوم مدرسه معلم شهید حسن تقوی شاد نوش آباد سلام می کنم.

این معلم بر این باور است که روزگار معلمی اش بین ‌این دو سلام بود. نماز که به پایان‌ می رسد تازه دوباره سلام‌می دهی و این یک آغاز دوباره است، خاصه که این پایان خوش، همزمان با روز تولدم است.

وی تاکید کرد: «بچه ها را جمع کردم تا تولد دوباره ام را جشن‌بگیرم و خودم را در بین بچه ها مثل نوزادی که دوباره گریه خواهد کرد و به زندگی سلام خواهد داد، شاداب و کودک بپندارم. کودک درونم را نهیبی شاد بزنم برای آغازی دوباره و شادتر و پویاتر بودن».

فاطمی، روزگار معلمی را با این خواسته ورق زد و گفت: «از تک تک دانش آموزانم و خانواده هایشان در این سالها از دختران آبشیرین، پسران و دختران روستاهای قهرود، ویدوج، سادیان و مَرَق، از دختران دبستان‌های کاشانی و شهید هاشمی نژاد و شهید یزدانی و پسران دبستان‌های شهید خادمی و آیت الله یثربی تا دختران دبستان شهید اشنوئی و ‌پسران دبستان شهید تقوی‌شاد نوش آباد، تمنا دارم کوتاهی های ناخواسته ام را به حرمت عشقی که به تک تک آرزوها و نگاه‌هایشان داشتم و دارم، بر من ببخشند و برای عاقبت به خیری ام دعا کنند.»

می‌گویند حقیقت، زیبایی و خوبی صفت خداست و هر کس این گونه باشد نشانه خداست، نشانه خدا باشیم نشانه های خدا را در روی زمین قدر بدانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار