مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران خبر داد؛

آغاز طرح ضربتی نگهداشت شهر با استفاده از ۴۰۰ دستگاه خودرو

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آغاز طرح ضربتی نگهداشت شهر با استفاده از ۴۰۰ دستگاه خودرو تنظیفی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح ضربتی نگهداشت شهر با استفاده از ۴۰۰ دستگاه خودرو

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند، طرح ضربتی نگهداشت شهر با تمرکز بر نظافت و رفت و روب بزرگراه‌ها، معابر، پاکسازی و لایروبی انهار و شست‌وشوی تمامی مخازن و محوطه اطراف آنها آغاز شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با بیان این نکته گفت: وضعیت نظافت شهر مطلوب نبود و ما با پذیرش این انتقاد بجای شهروندان تصمیم گرفتیم طرحی جدی و مستمر را برای پاکسازی و نگهداشت ویژه شهر آغاز کنیم.

محمدی افزود: با توجه به گرمای هوا و شرایط نامطلوب تخلیه و شستشوی مخازن که باعث ریزش شیرابه و بوی نامطبوع شده‌است، سازمان مدیریت پسماند با ماشین‌آلات تخصصی جنتکس و تانکر و بکارگیری حدود ۴۰۰ دستگاه ماشین‌آلات تخصصی نظافت و رفت و روب از جمله جاروی بزرگراهی، ماشین جدول‌شور، ماشین‌های مخزن‌شور، تانکر آب، واترجت و … و استفاده از ناوگان نظافتی که در اختیار معاونت‌های خدمات شهری مناطق و نواحی قرار دارد، طرح نگهداشت ویژه شهر را آغاز کردیم و مرحله اول این طرح تا روز اول محرم ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند ادامه داد: با توجه به نارضایتی شهروندان از وضعیت نظافت شهر و همچنین فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تصمیم گرفتیم که با بکارگیری ظرفیت مناطق ۲۲گانه ضمن جلب رضایت شهروندان به عنوان ذینفعان اصلی شهر؛ شهری درخور شأن عزاداران حسینی آماده کنیم.

محمدی با بیان اینکه این مرحله اول طرح ویژه نگهداشت شهر است و این عملیات به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، گفت: محورها و شریان‌های اصلی و فرعی که در شب‌های آتی به عنوان نقاط هدف انتخاب شده‌اند اطلاع رسانی خواهدشد و ما از مردم عزیز و همچنین اعضای محترم شورای شهر و دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم عملکرد ما را مورد ارزیابی، رصد و پایش قرار دهند و نقاط ضعف احتمالی را اعلام و ما را از پیشنهادهای خود بهره‌مند سازند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در پایان گفت: ما برای عملکرد بهتر در حوزه نظافت و نگهداشت قصد داریم از تیم پشتیبان نظافتی برای پاکبانان عزیز شهرمان استفاده کنیم و حدود ۲۰۰ نفر نیرو جهت خدمت‌رسانی بهتر و مناسب‌تر به شهروندان را همواره آماده عملیات داشته باشیم تا در مواقع ضروری به نقاطی که برای انجام وظیفه با مشکل مواجه شده‌اند اعزام کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار