بازدید بامدادی معاون هماهنگی و امور مناطق ‌از وضعیت نگهداشت در نواحی شهر تهران

تهران (پانا) - بازدید بامدادی شعبانی در بامداد روز جمعه با حضور محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ و با همراهی جمعی از مدیران ستادی و اجرایی منطقه در راستای طرح تحولی نگهداشت نواحی ۱۲۴ گانه شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید بامدادی معاون هماهنگی و امور مناطق ‌از وضعیت نگهداشت در نواحی شهر تهران

به گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی امور مناطق عباس شعبانی در روند این بازدید میدانی از ناحیه۱ منطقه ۱۵ بر لزوم تحول نگهداشتی شهر بویژه در ناحیه مذکور تأکید و خاطرنشان کرد؛ نظارت مستمر بر عملکرد نگهداشت نواحی در این دوره تحولی از برنامه‌های ویژه معاونت هماهنگی و امور مناطق است.

در ادامه این بازدید عباس شعبانی دستورات لازم را مبنی بر ارتقاء وضعیت آسفالت معابر، رسیدگی به وضعیت مخازن زباله و جمع آوری پسماند و هم چنین افزایش خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان در حوزه خدمات شهری را صادر و از نظارت مجدد پس از انجام موارد فوق در راستای رویکرد تحولی شهر خبر داد.

شعبانی با حضور در سایت میانی حمل پسماند در بزرگراه بعثت در جریان روند جا به جایی زباله تا ایستگاه مرکزی مدیریت پسماند شهر تهران قرار گرفت و در راستای ارتقاء مطلوب خدمت رسانی در این حوزه دستورات لازم را با هماهنگی مدیران ارشد منطقه ۱۵ انجام داد.

در انتهای این بازدید معاون هماهنگی و امورمناطق شهر تهران با حضور در محل ساختمان ناحیه۱ منطقه ۱۵نشستی را با حضور مدیران منطقه برگزار و بر نظارت جدی و ویژه در حوزه های خدمات شهری در این منطقه را خواستار شد. بازدید فوق با همراهی مهدی شریفیان مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق ، سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهر تهران و محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ و جمعی از مدیران این منطقه صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار