احمد راستینه در جلسه با وزیر ارشاد در استان چهارمحال و بختیاری:

فرهنگسرای بن، چشم انتظار مساعدت‌ وزیر جهت تکمیل است

شهرکرد (پانا) - احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در حضور وزیر ارشاد در استان چهارمحال و بختیاری گفت فرهنگسرای بن، چشم انتظار مساعدت‌ وزیر جهت تکمیل است.

کد مطلب: ۱۳۸۶۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگسرای بن، چشم انتظار مساعدت‌ وزیر جهت تکمیل است

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: در تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی چهارمحال و بختیاری و به موازات آن، کوتاهی شده است و با وجود اقدامات عمرانی قابل توجه در استان در حوزه فرهنگ متوقف هستیم.

احمد راستینه در دیدار مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرکرد گفت: در تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی استان و به موازات آن کشور کوتاهی شده است و با وجود اقدامات عمرانی قابل توجه در حوزه فرهنگ متوقف هستیم.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای ساخت فرهنگسرای بن، سامان و کتابخانه مرکزی شهرکرد تاکنون نتوانسته‌ اعتباری بگیرد امیدواریم سفر شما به چهارمحال و بختیاری یک گام رو به جلو برای کمک به تکمیل پروژه‌های فرهنگی و هنری در استان باشد.

وی افزود: ما چهره‌های شاخص فرهنگی و ادبی بی‌شماری مانند اولین شهید مدافع حرم، اولین شهید جامعه پزشکی مدافع حرم، بی‌بی‌ مریم، عمان سامانی، دهقان، میرزا حبیب دستان بنی، آیت‌الله دهکردی و... داریم که باید به مردم و به خصوص نسل امروز معرفی شوند و این نیازمند اقدامات بزرگی است.

راستینه در پایان اظهار کرد: کتابخانه روستای شیخ‌شبان که به عنوان روستای نمونه ایثارگری کشور مطرح است، سال‌ها نیمه‌کاره رها شده است.»

دانش آموز خبرنگار: فاطمه آقابابایی بنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار