مدیرکل آموزش و پرورش استان قم؛

نمایشگاه «الف‌تا» جرقه‌ای برای پیشرفت آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی رویداد الف‌تا، این جشنواره را عامل و جرقه‌ای برای پیشرفت نظام تعلیم و تربیتی کشور معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه «الف‌تا» جرقه‌ای برای پیشرفت آموزش و پرورش است

علیرضا رحیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: با توجه به اینکه امروزه تمامی مؤلفه های زندگی دچار تغییر و تحول اساسی شده است و نظام تعلیم و تربیت باید نیازهای آینده جامعه را تامین کند، این دستگاه که بزرگترین دستگاه اجرایی آموزشی است، باید دچار دگرگونی و تحول اساسی شود.

رحیمی در ادامه افزود: نمایشگاه بین‌المللی رویداد الف تا جرقه ای است برای اینکه ما نوآوری ها؛ خلاقیت ها و به روزرسانی های عرصه تعلیم و تربیت را به اشتراک بگذاریم و کسانی که به هر دلیل از سطح تعلیم و تربیت کشور عقب مانده اند را تشویق به حرکت تندتر کنند و به کسانی که پیشتاز این عرصه هستند برسند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم همچنین اظهار کرد: امیدوارم این نمایشگاه بین المللی که برای اولین بار برگزار می شود، سال آینده با اطلاع رسانی دقیق تر و با یک ممیزی بهتر برگزار شود، یا به عبارت دیگر، کسانی در این نمایشگاه حاضر شوند که واقعا کارهای نوآورانه داشته باشند و درگیر کارهای تکراری و هزینه بر نباشند.

رحیمی در پایان ضمن تشکر از عوامل برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه می تواند با مقیاس های کوچک تر در استان ها تشکیل شود و بیشتر به خروجی و ماحصل کار توجه کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز؛ محمدامین راست‌بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار