بازدید مسئولین کشوری از غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه الف تا 

مشهد (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی، معاون سوادآموزی استان و معاون آموزش ومتوسطه استان  از غرفه‌های آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در نمایشگاه بین المللی الف تا بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۸۶۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مسئولین کشوری از غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه الف تا 

در این بازدید هنرجویان خراسانی از طرح های خود در حضور مسولین دفاع کردند.

دو نماینده هنرجویی استان خراسان‌رضوی آیدا خرسندی از ناحیه ۳ و نرگس آذر بهرام از شهرستان درگز در جشنواره سناریو نویسی "از ایده تا بازار" " از هنرستان تا محصول " آثار خود را به نمایش گذاشتند.

همچنین در حاشیه رویداد ملی الف تا، جشنواره ایران ساخت،تست گرم و واقعی آپشن نصب شده به روی خودرو توسط مهندس آذرکیش مدیر کل سابق آموزش دوره دوم متوسطه وزارت و معاون فعلی برنامه و بودجه دانشگاه فرهنگیان انجام شد.

در بخشی دیگر از غرفه آموزش وپرورش خراسان رضوی در نمایشگاه الف تا عامریان مدیر قرارگاه جهادی و مسئول اجرایی طرح شهید عجمیان وزارت آموزش و پرورش، فخریان دبیر قرارگاه جهادی استان و استاندار استان سیستان و بلوچستان از غرفه توانمندی های هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان خراسان رضوی در نمایشگاه الف تا ایران ساخت دیدن کردند.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار