آغاز به کار دومین روز از رویداد بین‌المللی «الف‌تا»

تهران (پانا) - دومین روز از رویداد بین‌المللی «الف‌تا» صبح امروز در محل مصلی امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم، فرهنگیان و دانش‌آموزان شروع به‌کار کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار دومین روز از رویداد بین‌المللی «الف‌تا»

رویداد بین‌المللی «الف تا» (الفبای تحول آموزش و پرورش) که از روز گذشته در مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز شده است تا ۲۱ تیرماه ادامه دارد و با سه هدف «الگوسازی، قله سازی از قهرمان‌های هویتی تربیتی کشور و قدردانی از آنها»، «به اشتراک گذاشتن تجارب تحول آفرین مدرسه‌ای» و «امیدآفرینی در نظام آموزشی» در حال برگزاری است.

یک بخش از این رویداد به مدارس دولتی عادی و آثار ارسالی از سوی این مدارس در مقطع ابتدایی و متوسطه نظری در حوزه «ایده‌ها و تجارب تحول آفرین مدرسه‌ای» در حوزه تعلیم و تربیت معطوف می‌شود که در این بخش نهایتا سه مدرسه به عنوان مدارس شایسته انتخاب می‌شوند.

بخش دیگر معطوف به تجارب تربیتی است که ایده‌های این بخش توسط یک معلم یا مدیر مدرسه به این رویداد ارسال شده است و به ۱۱ نفر از برگزیدگان جوایزی داده خواهد شد.

رویداد «الف تا» یک بخش ویژه بین‌الملل نیز دارد که در بخش بین الملل نهایتا از بین حدودا ۱۰۰ اثر از ۱۷ کشور، آثاری از ۹ کشور پذیرفته شده‌اند و در روز اختتامیه یک جایزه در بخش بین الملل نیز اهدا خواهد شد.

بالغ بر ۳۸ هزار اثر به رویداد ملی "الف تا" ارسال شده است و از مهر ماه معلمان به بانک ایده‌های ارسالی به این رویداد به منظور تدریس بهتر و استفاده از ایده‌های برتر در تدریس دسترسی خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار