حضور اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در نمایشگاه «الف تا»

اراک (پانا) - غرفه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی به شماره ۴۰ ردیف ستون ۱۴ این نمایشگاه تحت عنوان مدرسه دکترحسابی به عنوان غرفه مدرسه تحولی استان مرکزی و غرفه شایستگی دیجیتال منعکس‌کننده برنامه‌های معاونت آموزش ابتدایی در نمایشگاه «الف تا» حضور دارند.

کد مطلب: ۱۳۸۶۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در نمایشگاه «الف تا»

بهنام محمدی، رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی استان مرکزی با حضور در غرفه‌های جشنواره «الف تا» ضمن تشکر از تلاش عوامل اجرایی و همکاران مدرسه تحولی و منتخبین کشوری عصر یاددهی یادگیری استان مرکزی، با اشاره به طرح شهید همت اظهار کرد: دو نفر از آموزگاران شرکت کننده جشنواره عصر یاددهی یادگیری استان مرکزی به جمع ۱۰ نفر منتخب در رشته‌های منتخب راه یافتند.

وی در ادامه از شیوه گفتمان آموزشی به سبک پرسش و پاسخ و داوری ۲۴ اثر در مرحله کشوری جشنواره خبر داد و افزود: لازمه اجرایی شدن سند تحول آموزش و پرورش در مدارس توجه به مدرسه تحولی است و این امر با مدیریت جهادی و انقلابی و پای کار ماندن معلمانی که از شیوه‌های جدید تدریس بهره هستند نتیجه بخش خواهد بود.

لازم به ذکر است داوری مرحله کشوری جشنواره عصر یاددهی یادگیری تا سه شنبه ۲۰ تیرماه و نمایشگاه الف تا، تا چهارشنبه ۲۱ تیر ماه در مصلی تهران برقرار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار