به همت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران انجام شد:

برپایی موکب عید سعید غدیر خم همزمان با برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری عیدغدیر

تهران(پانا) - اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران  به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم و تجدید میثاق با آرمان‌های امامت و ولایت، همزمان با برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری عیدغدیر،  موکب پذیرایی عاشقان غدیر را در خیابان انقلاب برپا کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برپایی موکب عید سعید غدیر خم همزمان با برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری عیدغدیر

از آنجا که دهه امامت و ولایت، فرصتی مناسب برای ترویج ارزش‌های اسلامی برای ترویج ارزش‌های اسلام ناب محمدی و فرهنگ علوی در جامعه اسلامی است؛ آموزش و پرورش شهر تهران به عنوان متولی تعلیم و تربیت، همزمان با عید سعید غدیر خم، موکبی را همراه با پذیرایی، برنامه های متنوع و سرگرم کننده از جمله؛ ایستگاه نقاشی در عمود خیابان انقلاب، مسیر پیاده روی عید غدیر برپا کرد.

برنامه های فرهنگی این موکب با همت سازمان دانش آموزی شهر تهران، با هدف افزایش نشاط اجتماعی، ارتقای سواد دینی شهروندان و انتقال پیام‌های قربان به عنوان عید عبودیت و غدیر به عنوان تجلی ولایت انجام شد‌.

غرفه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، از آغازین ساعات جشن بزرگ عید سعید غدیر شاهد حضور جامعه فرهنگیان، خانواده ها، ورزشکاران و اقشار مختلف و بیعت کودکان با امیرالمومنین(ع) بود، که نورافشانی در این موکب زیبایی دوچندانی به این گردهمایی مردمی بخشیده بود.

ارائه بسته فرهنگی، سرگرمی هنری، اجرای نقالی خوانی، سرود، تواشیح، پخش اذان و اقامه نماز جماعت، تجلیل از اسامی علی، زهرا جهت انس معنوی با عید سعید غدیر، ارائه بسته کودک و نوجوان، مسابقه نقاشی، ارائه بسته پذیرایی از جمله موارد اجرایی در جشن بزرگ عید سعید غدیر خم ( مهمانی ۱۰کیلومتری)، برای شهروندان در نظر گرفته شده بود.

گفتنی است؛ این موکب در روز جمعه برای دومین سال متوالی و با حضور اقشار مختلف در مسیر میدان انقلاب برگزار شد.

خبرنگار دانش آموز: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار