افتتاح نمایشگاه بین‌المللی رویداد «الف‌تا» مدرسۀ تحوّل‌آفرین؛ تمدن آینده از فردا

تهران (پانا) - رویداد بین المللی «الف تا»با هدف شکل‌گیری نهضت روایت‌نگاری مدرسه‌ در راستای اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ١٨ تا ٢١ تیرماه، در مصلی امام خمینی (ره) تهران، برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۵۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه بین‌المللی رویداد «الف‌تا» مدرسۀ تحوّل‌آفرین؛ تمدن آینده  از فردا

به گزارش ستاد خبری رویداد الف‌تا، نمایشگاه بین المللی رویداد «الف‌تا»، بزرگترین اجتماع مدیران مدارس، معلمان و هنرآموزان تحول‌آفرین کشور است. این رویداد، میدانی برای به اشتراک‌گذاری تجارب تحول‌آفرین مدرسه‌ای و تعامل معلمان تحول‌آفرین با هم است.

نمایشگاه الف تا از ١٨ تا ٢١ تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) با مشارکت مدارس تحول‌آفرین، هنرستان‌های خلاق و کارآفرین، مؤسسات نوآور آموزشی و همچنین شرکت مجموعه‌های تربیتی ٩ کشور خارجی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، در این آیین همفکری و تعاملی، جایگاه‌هایی برای ارائه تجارب تحولی شرکت‌کنندگان اختصاص یافته است و داوران بر اساس این ارائه‌ها به شرکت کنندگان در این رقابت امتیاز خواهند داد و در اختتامیه از رتبه‌های برتر تقدیر خواهد شد.

همچنین تدریس معلمان برتر مقطع ابتدایی با حضور دانش‌آموزان اجرا خواهد شد و بازدیدکنندگان از نمایشگاه، علاوه بر آشنایی با خلاقیت‌ها و نوآوری‌های آموزشی، می‌توانند تدریس زنده و خلاقانه معلمان برتر کشور را نیز مشاهده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار