دبیر کل قرارگاه فرهنگی تریت جام:

در نمایشگاه «پیام آسمانی» از زنان سرپرست خانوار حمایت می‌شود

تربت جام (پانا) - نمایشگاه توانمندی بانوان تربت جام تحت عنوان پیام آسمانی با بیش از چهل غرفه و عرضه صنایع دستی و محصولات غذایی بانوان سرپرست خانوار در بوستان معلم شهرستان تربت جام ایجاد شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۴۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
در نمایشگاه «پیام آسمانی» از زنان سرپرست خانوار حمایت می‌شود

علیرضا توکلی فر، دبیرکل قرارگاه فرهنگی تریت جام به پانا گفت: این نمایشگاه در دهه ولایت تحت عنوان«پیام آسمانی» و با همکاری معاونت بانوان فرمانداری، معاونت فرهنگی سپاه پاسداران قرارگاه فرهنگی و جهادی رهروان شهید حاج قاسم سلیمانی، ناحیه مقاومت بسیج، موکب شهید علیمردانی ایجاد شده است.

وی با اشاره به انگیزه ساخت این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه بیش از 40 غرفه پیش‌بینی و فضاسازی شده است و انجام فعالیت های فرهنگی و تربیتی در طول برگزاری این نمایشگاه انگیزه ما در ساخت این بازارچه بود.

توکلی فر، با اشاره به محصولات این نمایشگاه اعلام کرد: در پیام آسمانی با حمایت از زنان سرپرست خانوار و مددجو محصولات غذایی و صنایع دستی بانوان بیشترین عرضه را دارد و امیدواریم با توجه به نیاز و ضرورت شهرستان در آینده و در فصول مختلف سال این نمایشگاه را داشته باشیم.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه هر شب در گلزار شهدای گمنام شهرستان تربت جام برنامه های فرهنگی و تفریحی به مناسبت دهه ولایت و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

خبرنگار: محمد غفاریان طوسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار