علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با پانا:

استقلال جای عربده‌کشی نیست؛ خودزنی کردیم

نباید کسی برای ‌برای خودش بنر بچسباند که فلانی جان‌نثار استقلال؛ امثال حجازی و پورحیدری، جان‌نثارِ استقلال بودند/ دوست داشتم ساپینتو بماند/ بین داخلی‌ها، هواداران نکونام را می‌خواستند/ ‌فصل شروع نشده، خودزنی کردیم

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال با انتقاد از مدیریت حجت کریمی معتقد است که امثال ناصر حجازی و منصور پورحیدری جان‌نثار این تیم هستند.

کد مطلب: ۱۳۸۳۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
استقلال جای عربده‌کشی نیست؛ خودزنی کردیم

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به درگیری رخ‌داده در اولین تمرین فصل جدید استقلال اظهار داشت: «واقعا حتی تأسف دارد که چنین رفتارهایی را شاهد هستیم. اول فصل همیشه استقلال با یک جور حاشیه شروع می‌کند. یک سال درگیر انتخاب مربی هستند. یک سال تغییر مدیریت دارند. یک سال بی‌پول هستند. امسال هم که زودتر تکلیف مدیریت و سرمربی مشخص شد، این طور جنجال به پا کردند. در حالی که تیم باید برای فصل جدید قدرتمند در بازار نقل و انتقالات باشد، دعوا راه می‌اندازند. دود این جار و جنجال‌ها در نهایت در طول فصل به چشم هوادار و تیم می‌رود.»

وی افزود: «ما ابتدا مشکل مربی داشتیم که در نهایت نکونام آمد. مربی وقتی می‌آید باید سریع دنبال بازیکن باشیم. خبری که من دارم، خزانه باشگاه خالی است. پولی هم که برای آن در نظر گرفتند خیلی کم است و در حق باشگاه ظلم می‌شود. تمرین هم که شروع نشده، لیدرها، هواداران را زدند. این حرکت مدیران واقعا خودزنی بود. مگر استقلال و فوتبال جای عربده‌کش و عربده‌کشی است؟ نباید اجازه ورود چنین افراد معلوم‌الحالی را به تمرینات بدهند. هواداری که در سرما و گرما برای تشویق تیمش می‌آید، باید دستش را بوسید. نه اینکه آن‌ها را بزنید. با وجود این هوادار است که استقلال هویت دارد. اگر هواداران نباشند، یعنی باشگاه هم نیست.»

پیشکسوت استقلال با انتقاد از حجت کریمی تصریح کرد: «مدیر باید کارش را انجام دهد و عملکردش را هوادار بسنجد. نه اینکه خودش برای خودش بنر بچسباند که فلانی جان‌نثار استقلال. من تا به حال چنین چیزی ندیدم که یک مدیر ۲، ۳ ماه از سمتش نگذشته و کاری هم نکرده، چنین کاری کند. امثال پورحیدری و ناصر حجازی جان‌نثار استقلال بودند که بدون پول کار کردند. با دست خالی زحمت کشیدند. من حتی مدیریت بودم چنین کاری نمی‌کردم. به جای این کارها بروید امنیت هوادار را تضمین کنید تا کتک نخورد. از صدقه سر هوادار است که کسی شما را می‌شناسد. اولین بار است که چنین چیزی می‌بینم. استقلال تیم بزرگی است. قرار نیست کاری که نکرده‌اید را بر سر مردم منت بگذارید. از صدقه سر این تیم بزرگ است که چهره شدید.»

علیرضا اکبرپور با اشاره به حضور نکونام در استقلال گفت: «جواد در مربیگری کار و نتایجش هم خوب بوده است. استقلال اما هواداران زیادی دارد و با بقیه ‌تیم‌ها تفاوت دارد. اگر اینجا خوب کار کند و عملکرد خوبی داشته باشد، قطعا محبوب‌تر می‌شود. هواداران دوست داشتند مربی خارجی باشد اما وقتی باشگاه نتوانست، بین گزینه‌های داخلی ترجیح‌شان نکونام بود. اگر به نکونام هم بها و امکانات بدهند، موفق می‌شود. هرچه هوادار دوست دارد باید برآورده شود. نکونام را هم هواداران خواستند و امیدوارم جواد بتواند خواسته هواداران را برآورده کند.»

وی افزود: «من خودم دوست داشتم، مربی تغییر نکند و ساپینتو باشد. خیلی دوستش داشتم. تیمش عالی و هجومی بازی می‌کرد. بازی‌های پرگل و زیبا انجام می‌داد. تماشاگر‌پسند بازی می‌کردند. با این حال کمی اذیتش کردند. امیدوارم که نکونام بتواند تیمش را هجومی بچیند. دوست داشتم، هاشمی‌نسب هم در کادر نکونام به استقلال اضافه می‌شد. مگر می‌شود خودش قبول نکرده باشد؟ شاید دلیلی موجه دارد. از الان باید بازیکنان خوبی بگیرند تا بتوانیم لیگ را بگیریم. مهرداد محمدی بازیکن توانمندی است. نباید بیش از این فرصت را از دست بدهند. چون استقلال حداقل نیاز به ۵، ۶ بازیکن باکیفیت در پست‌های مختلف دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار