سرپرست آموزش وپرورش منطقه ۱۲:

هدف اصلی پایگاه‌های تابستانی، ارتقای توانمندی دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف است

تهران (پانا) - سرپرست آموزش‌وپرورش منطقه ۱۲، هدف اصلی پایگاه تابستانی را ارتقای توانمندی‌ها، بینش دینی، اعتقادی، روحیه خودباوری و حس مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی پایگاه‌های تابستانی، ارتقای توانمندی دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف است

آیین افتتاح پایگاه تابستانی دبستان علوی اسلامی با حضور محمد خزائی زارع؛ سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۲ و مسئولین اداری و دانش آموزان این دبستان برگزار شد.

خزائی، پیرامون غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان و برنامه ریزی مدون، اصولی و هدفمند برای پرورش استعدادهای دانش آموزان سخن گفت.

وی با توجه به شعار اوقات فراغت«تربیت بدون توقف» گفت: پایگاه تابستانی با هدف استمرار فعالیت‌های تربیتی و پرورشی و تربیت روحیه خودباوری و مسئولیت پذیری دانش آموزان و ارتقای بینش دینی و اعتقادی و همچنین مهارت‌های فنی و هنری و...دانش آموزان برگزار می‌شود.

خزائی خطاب به دانش آموزان دبستان علوی اسلامی گفت: همه شما باید از برنامه هایی که برای اوقات فراغت شما در نظر گرفته شده به خوبی استفاده کنید، زیرا تعطیلات تابستان فرصت بسیار مناسبی برای کشف استعدادهای شماست و اگر از این زمان در راستای مهارت آموزی بهره ببرید، قطعا در آینده تحصیلی، شغلی و اجتماعی شما موثر خواهد بود.

سرپرست آموزش وپرورش منطقه ۱۲ در آخر از زحمات خالصانه مدیر دبستان علوی اسلامی که بستر مناسب برای پرورش استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان فراهم کرده است تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار