رئیس اداره حراست آموزش و پرورش مازندران در نشست مدیران و روسای شهرستان‌ها و مناطق تاکید کرد:

آموزش مستمر مدیران مدارس نسبت به مسائل پرورشی و تربیتی

ساری(پانا) - رئیس اداره حراست آموزش و پرورش مازندران بر آموزش مستمر و آگاهی‌بخشی مدیران مدارس با موضوعات پرورشی و تربیتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مستمر مدیران مدارس نسبت به مسائل پرورشی و تربیتی

علیرضا بخشنده در نشست مدیران و روسای شهرستان‌ها و مناطق گفت: اتخاذ تدابیر لازم جهت افزایش آگاهی همکاران و دانش‌آموزان نسبت به فضای مجازی و توجه ویژه به سواد رسانه‌ای‌ نباید از توجه مدیران دور بماند.

وی همچنین بر تکلیف قانونی و شرعی مدیران در حفظ بیت‌المال اشاره کرد و گفت: پایش مستمر و پیشگیری از هرگونه حیف و میل در این بخش باید درصدر برنامه‌های جدی مدیران باشد.

وی در ادامه گفت: ضمن تکریم ارباب رجوع لازم است دستورالعمل حجاب و عفاف در محیط‌های اداری و آموزشی تحت پوشش به‌درستی اجرا شود.

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش مازندران افزود: رصد و شناسایی دانش‌آموزان‌ در معرض خطر و آسیب‌پذیر موضوع مهمی است چون از تسرّی این آسیب‌ها و خطرات به دیگر دانش‌آموزان پیشگیری می‌کند.

وی همچنین بر ارتباط مستقیم و چهره به چهره مدیران و روسای ادارات با همکاران فرهنگی و خانواده‌ها تاکید کرد.

بخشنده همچنین گفت: مدیران برنامه مشخصی برای ایجاد گفتمان منطقی و سازنده در فضای حقیقی و مجازی و توجیه نسل جوان نسبت به پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف در راستای جهاد تبیین داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار