بررسی آسیب‌های فضای مجازی در «برخط»

تهران (پانا) - مجموعه مستند «بر خط» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مرتضی جذاب از تولیدات شبکه مستند با موضوع آسیب‌های فضای مجازی از ۲۵ خرداد پنجشنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۹۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی آسیب‌های فضای مجازی در «برخط»

به گزارش روابط‌عمومی شبکه مستند، جذاب درباره این مجموعه مستند گفت: «بر خط» در ۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده به موضوع اینترنت و فضای مجازی با رویکرد اجتماعی پرداخته است.
وی افزود: این مستند در هر قسمت به یک موضوع خاص در فضای مجازی پرداخته موضوعاتی مانند شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های کامپیوتری و کلاهبرداری، سایت‌های شرط‌بندی، چالش‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی.
جذاب درباره انگیزه‌اش از ساخت این مستند هم گفت: به‌عنوان یک کاربر فضای مجازی متوجه آسیب‌های اجتماعی شدم و به‌عنوان یک مستندساز تصمیم گرفتم روی همین موضوع کار کنم، این مستند نگاهی آسیب‌شناسانه دارد و به تهدیدها و فرصت‌های اجتماعی و فرهنگی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی پرداخته است.
جذاب گفت: «بر خط» گفتار محور است و در تولید آن از آرشیو فیلم هشت میلیمتری شخصی و خانوادگی پدرم استفاده کردم، آرشیوی که پشتوانه ۶۰ساله دارد. البته پدرم آقای حسن جذاب هم از علاقه‌مندان و فیلم‌برداران سینمای هشت میلیمتری هستند و همین موضوع در ساخت مستند به من کمک کرد
نویسنده و کارگردان «برخط» مرتضی جذاب است و از دیگر عوامل آن می‌توان به فیلم‌بردار محمد ورزنده، صدا: مرتضی اکرامی، تدوین: کیوان رغیب مطلق، دستیار کارگردان ژیلا شاه‌محمدی و مدیر تولید مرتضی ابراهیمی اشاره کرد.
این مستند پنجشنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ پخش می‌شود تکرارش روز بعد ساعت ۸ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار