رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات استان تهران خبر داد:

مشکلی در جابه‌جایی صندوق‌های رای پایتخت وجود ندارد

تهران (پانا) - رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه روند انتخابات استان تهران با امنیت کامل در حال برگزاری است گفت هیچ مشکل امنیتی در جابه جایی صندوق های رای پایتخت وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مشکلی در جابه‌جایی صندوق‌های رای پایتخت وجود ندارد

محسن نایبی پیش از ظهر امروز در حاشیه حضور در ستاد انتخابات استان تهران، اظهار کرد: با همه تلاش‌های صورت گرفته و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توانستیم فرآیند برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین آغاز کنیم که خوشبختانه در دوره دوم انتخابات حوزه تهران، این اتفاق مهم به صورت تمام الکترونیک در حال برگزاری است.

نایبی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک حوزه تهران تمام تمهیدات امنیتی توسط ستاد امنیتی اتخاذ شده است، عنوان کرد: صندوق‌های الکترونیک در امنیت کامل جابه جا و تحویل شعب شدند.

وی با اشاره به اینکه صندوق‌ها به صورت افلاین مورد استفاده قرار می‌گیرند، عنوان کرد: پس از پایان رای گیری اطلاعات از صندوق‌ها اخذ خواهد شد و این اطمینان را به مردم می‌دهیم که اصل محرمانگی رای رعایت خواهد شد.

رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات استان تهران یادآور شد: در حوزه انتخابیه تهران ۱۲ هزار و ۳۰۸ شعبه وجود دارد که برای راحتی رای دهندگان، ۱۶هزار و ۳۵۴ دستگاه در این حوزه‌های انتخاباتی مستقر شده کرده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار