رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

عضو سازمان دانش آموزی باید با عینک جستجوگری به مسائل بنگرد

مشهد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی اظهار کرد هنگامی که یک خبرنگار با عینک جستجوگری به مسائل نگاه کند باعث نگاه جدید به موضوعات در دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۲۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
عضو سازمان دانش آموزی باید با عینک جستجوگری به مسائل بنگرد

حجت رضازاده، رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: دانش آموزی که در محیط فعالیتی خود تعصب را یاد گرفت به کشورش هم عرق خواهد داشت. او شخصی متعصب به خاکش است خاکی که تمام پیشرفت‌هایش را مدیون اوست.

وی افزود: ما در اختیار شما تریبون قرار می‌دهیم و از فعالیت‌های تولید محتوا حمایت می‌کنیم. شما دانش آموزان پیشتاز و خبرنگار قرار است کار بزرگی انجام بدهید و از مرحله اولیه اظهار وجود عبور کنید، شما رسالتی دارید، وقتی دانش آموزی لباس پانا به تن کرد آن شخص دیگر یک فرد معمولی نیست و شخصیت حقوقی دارد و موظف هستید نکاتی را رعایت کنید.

رضازاده در ادامه افزود: شما لازم است در جامعه اثرگذار باشید، طی تحقیقاتی که من انجام دادم درباره موضوع فرار مغزها، اینکه تعداد زیادی از نخبه ها فرار می‌کنند و بعضی از آنان برمی‌گردند، نخبه هایی که به کشور خود باز می گردند اکثراً در تشکل ها فعالیت داشتند و عرق ملی به وطن را از دست نداده اند.

وی ادامه داد: اکثر کسانی که در آنجا ماندگار شده‌اند در هیچ تشکلی حضور نداشته و هیچگونه فعالیتی در جامعه نداشتند و فقط به درس خود فکر می‌کردند. د رحالی که ما دانش آموزانی می‌خواهیم که در جامعه اثرگذار باشند.

رضازاده در ادامه افزود: در قالب گروهی کار کنید چون کار تیمی باعث ازخودگذشتگی و دفع غرور می شود و کار تک نفره باعث افزایش غرور می شود پس اولویت را کار گروهی در نظر بگیرید، ما باید با هم رشد کنیم.

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی با توجه به مسئله تبیین و تاثیرگذاری در جامعه عنوان کرد: «بازگفت» دقیقاً در راستای افق ما است، بازگفت قرار است روشنگری و تبیین کند و در بین اعضای جامعه تاثیرگذار باشد، زیرا خیلی از فعالیت دختران امروز از ناآگاهی و غفلت ماست.

وی تاکید کرد: بازگفت برای ما مسئله مهمی است که قرار است دانش آموزان پیشتاز، در کار تبیین پیشگام شوند و به روشنگری مسائل حتی با تلفن همراه کمک کنند.

مسئول کانال بازگفت در ادامه سخنان رئیس سازمان دانش آموزی، تولید محتوا را نقطه اشتراک سازمان دانش آموزی و بازگفت در آگاه سازی آن دانست و در ادامه افزود: سازمان رسالتی به نام آگاه‌سازی و تربیت دانش آموز با یک مخاطب وسیع دارد. رسالت سازمان و بازگفت هم در یک هدف مشخص تبیین و آگاه‌سازی است.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار