نتایج جشنواره سفیران تحول و تصویری از کلاس و مدرسه من اعلام شد

در جشنواره سفیران تحول ۷ اثر و در جشنواره تصویری از کلاس و مدرسه من ۲۳ اثر به عنوان اثرات برتر انتخاب شدند

ایلام (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام از اعلام نتایج جشنواره سفیران تحول و جشنواره تصویری از کلاس و مدرسه من خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نتایج جشنواره سفیران تحول و تصویری از کلاس و مدرسه من اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، فاطمه پاپی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام از اعلام نتایج جشنواره سفیران تحول و جشنواره تصویری از کلاس و مدرسه من خبر داد.

فاطمه پاپی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در این باره بیان کرد: به منظور ثبت اقدامات جهادی همکاران آموزگار در زیباسازی و شادابی محیط کلاس و مدرسه این دو جشنواره در سطح مدارس عشایری و روستایی و شهری برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام اضافه کرد: در جشنواره سفیران تحول بیش از ۴۰ نفر از همکاران مدارس عشایری و روستایی تصاویر و کلیپ های اقدامات جهادی خود را در راستای زیباسازی و شاداب سازی کلاس خود ارسال کردند که تعداد ۷ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

فاطمه پاپی درباره جشنواره تصویری از کلاس و مدرسه من اعلام کرد: ۲۵۵ نفر از همکاران تصاویر و کلیپ‌های اقدامات جهادی خود را در راستای زیباسازی و شاداب سازی کلاس خود را ارسال کردند که تعداد ۲۳ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: نمونه هایی از اقدامات جهادی به منظور استفاده سایر همکاران برای سال تحصیلی آینده در قالب بخشنامه ای به مدارس ارسال شده است تا همکاران با الگوبرداری از این اقدامات محیط کلاس و مدرسه خود را جهت سال تحصیلی آینده شاداب و زیباسازی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار