امام جمعه شهرستان ملارد:

تعامل نهادهای فرهنگی عاملی سازنده در ارتقا تربیتی دانش‌آموزان است

ملارد(پانا)_امام جمعه شهرستان ملارد و رئیس کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ملارد در نشست هم اندیشی هیئت اندیشه‌ورز شهرستان ملارد، تعامل نهاد‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی را عاملی اثر گذار و سازنده در ارتقا دانش آموزان در زمینه های تربیتی،اعتقادی، دینی و فرهنگی دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۰۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تعامل نهادهای فرهنگی عاملی سازنده در ارتقا تربیتی دانش‌آموزان است

جلسه هم‌اندیشی هیئت اندیشه ورز شهرستان ملارد با حضور حجت السلام مهدی خوبانی، امام جمعه شهرستان ملارد و رئیس کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ملارد، مدیر آموزش و پرورش ملارد ،معاونت تعلیم و تربیت سپاه، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ، مسئول بسیج فرهنگیان و دیگر فعالان و همکاران فرهنگی و تربیتی در سالن شورا اداره آموزش و پرورش ملارد برگزار شد.

حجت السلام مهدی خوبانی امام جمعه شهرستان ملارد و رئیس کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ملارد بیان کرد: نشست هم اندیشی و همکاری میان حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در راستای ارتقا و غنی سازی توانمندی ها، بینش های اعتقادی ،مذهبی،اجتماعی ،سیاسی و اخلاقی دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شده است.

وی ادامه داد: تعامل و مشارکت های نهاد های فرهنگی و تربیتی عاملی اثر گذار در افزایش سطح آگاهی بخشی و بصیرتی دانش آموزان و فرهنگیان است که ظرفیت ها و امکانات حوزه های علمیه در راستای توانمند سازی این امر نقش مهمی را ایفا می‌کند.

رئیس کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ملارد با اشاره به اینکه برگزاری نشست های تبیینی و هم اندیشی بین نهاد های فرهنگی نتایجی ثمر بخش در مدارس خواهد داشت تصریح کرد: آموزش های مفید و نشست های بصیرتی در زمینه های اعتقادی و تربیتی تاثیر بسزایی در حل بسیاری از مسائل و چالش های دینی،فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان و فرهنگیان در مدارس خواهد داشت.

وی افزود: همکاری بین حوزه های علمیه و آموزش و پرورش به مراتب نقش مهم‌تری را در جهت غنی سازی همه جانبه دانش آموزان و فرهنگیان در امور تربیتی، دینی و فرهنگی دارد که هر چه این همکاری و تعاملات بیشتر باشد می‌توان گام های موثری را در این زمینه ها برداشت.

حجت السلام خوبانی پیرامون اهمیت اقامه نماز و تاثیرات آن نیز گفت: اقامه نماز از موارد بسیار حائز اهمیت است چرا که اگر ما در اقامه نماز وتبیین اصول آن متمرکز باشیم در دیگر موارد فرهنگی و تربیتی به ویژه در مدارس نیز پیشگام خواهیم بود.

گفتنی است در پایان جلسه هم اندیشی هیئت اندیشه ورز شهرستان ملارد فعالان در این حوزه به تبادل نظرات پیرامون مسائل تربیتی پرداختند و برنامه ریزی هایی در امور تربیتی، دینی و فرهنگی همچنین همکاری موثر تر حوزه های علمیه ، آموزش و پرورش و دیگر نهاد فرهنگی انجام شد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار