معلم فداکار کاشمری:

مغناطیس کلاس درس، همواره مرا با عشق، غرقه در خود می‌کند

کاشمر(پانا) - معلم ریاضی کاشمری در حاشیه کلاس جمع بندی ریاضی دوازدهم برای دانش‌آموزان انسانی گفت مغناطیس کلاس درس، همواره او را با عشق، غرقه در خود می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۷۸۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مغناطیس کلاس درس، همواره مرا با عشق، غرقه در خود می‌کند

یونس اسکندری، معلم کاشمری اظهار کرد: «علاقه وافرم به تدریس ریاضی باعث شده تا در این زمینه همواره به دنبال روش های نو برای انتقال مفاهیم ریاضی باشم.حاصل آن نیز تولید بیش از 300 فیلم آموزش تخصصی ریاضیات بوده که بصورت رایگان در اختیار مشتاقان به ریاضی قرار گرفته است.»

معلم دلسوز و متعهد کاشمری در ادامه درباره سوابق خود گفت: «دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی و 15سال سابقه هستم، بعنوان دبیر در دبیرستان های مختلف تدریس داشته ام، چند سالی مدرس دانشگاه، سرگروه آموزشی، مدیر دبیرستان نیز بوده ام؛ معلم نمونه و نفر برتر تولید محتوای الکترونیکی، فعال برتر استانی در فضای مجازی، برگزیده استانی جشنواره روش های برتر تدریس، منتخب طراحی سوالات امتحان نهایی، مدرس استانی درس پژوهی و سرگروه برتر استانی در درس ریاضی و ... را در کارنامه دارم.»

وی در وصف عشق به معلمی و مقایسه کلاس درس و مدیریت مدرسه گفت: «مغناطیس کلاس درس، همواره مرا با عشق، غرقه در خود می کند و این التذاذ، عجیب وصف ناشدنی است. انتخابم بین مدیریت و کلاس درس کلاس درس است. چون در آن حال دلم عالیست؛ همچنین در کلاس درس، سطح مشکلات احتمالی پایین تر، مسئولیت ها کمتر، جامعه آماری مخاطبینی که با آنها روبرو هستیم نیز کمتر است، اما در پست مدیریت، تمامی مشکلاتی که در ارتباط با سایر دبیران، والدین، آموزش، پرورش، اردوها و مسائل مادی و تامین منابع با آن مواجه هستیم به مراتب انرژی بیشتری از انسان می گیرد.»

این معلم کاشمری در پایان اذعان کرد: «من معتقدم هر جایی که باشیم باید آن را مرکز دنیا تصور کنیم و برای شناسایی مشکلات و رفع آنها اقدام کنیم. سطح تاثیرگذاری با بالاتر رفتن پست سازمانی ارتقا می‌یابد و با تصمیمات درست می توانیم به افراد بیشتری خدمت کنیم. اما با وجود این موضوع من باز هم کلاس درس را ترجیح می‌دهم.»

خبرنگار: سید امیر سالاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار