معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

دستگاه‌های اجرایی می توانند نقش مهمی در اجرای سیاست‌های حوزه سوادآموزی ایفا کنند

کرج (پانا) - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز و رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان البرز، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه سوادآموزی گفت دستگاه‌های اجرایی می‌توانند نقش مهمی در اجرای سیاست‌های حوزه سوادآموزی ایفا کنند و تحقق آن نیازمند همکاری بیشتر ادارات برای شناسایی و گسترش سوادآموزی در استان است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های اجرایی می توانند نقش مهمی در اجرای سیاست‌های حوزه سوادآموزی ایفا کنند

مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای پشتیبانی سواد آموزی استان البرز بیان کرد: شناسایی و راهنمایی خانواده‌های دارای افراد بی سواد از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد و انتظار می رود همه مدیران شهرستانی و استانی در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.

ولی پوری اضافه کرد: ارتقاء سواد در جامعه از جمله افتخارات نظام است و با بررسی آماری که از سوی معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان ارائه شده است تاکنون عملکرد و اقدامات شورای سوادآموزی استان مطلوب بوده است که این خود نشان دهنده تلاش همه مسئولان است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در پایان تشکیل کارگروه کوثر در استان را بسیار مفید دانست و عنوان کرد: رصد مسائل دختران و ارائه راهکار و اجرای برنامه های متناسب با آن از مهم ترین وظایف این کارگروه است و باید مسائل و مشکلات دخترانی که جامعه هدف این مسئله هستند، بررسی و مرتفع شود.

خبرنگار : الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار