نشست بی‌واسطه نوجوانان دختر با فرماندار اصفهان /فیلم

اصفهان(پانا) - نشست بی واسطه نوجوانان دختر با فرماندار اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد

نشست بی واسطه و صمیمانه دانش آموزان نوجوان دختر اصفهان با حضور محمد علی احمدی فرماندار اصفهان ،در فرمانداری برگزار شد.
در این نشست بی واسطه دانش آموزان دختر نوجوان ، در گفت وگویی صمیمانه مسائل و مشکلات استان اصفهان را در حضور فرماندار محترم بیان نمودند.
محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در گفتگو با پانا بیان کرد:"در این جلسه دانش آموزان دختر از نقاط مختلف اصفهان در این جلسه حضور داشتند و نقطه نظرات علمی ،هنری، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بیان نمودند و دیدگاه‌های بسیار خوبی بیان کردند.

وی افزود: به این دختران افتخار می نماییم و حتی تصمیم بر این شد که در بعضی از جلسات شورای آموزش و پرورش از نظرات این دانش آموزان برای حل مسائل آموزش و پرورش استفاده نماییم و خیلی جلسه ی خوبی بود و استفاده کردیم.

.
فرماندار اصفهان با توجه به ایام رحلت امام خمینی (ره) در ارتباط با بیان وصیت نامه امام خمینی تصریح کرد:
نگذارید پیشکسوتان جهاد شهادت فراموش شوند ما باید ببینیم که آرمان شهدا چه چیزی بوده است شهدا چه ارزشی را دیدند که حاضر شدند جان خود را فدا کنند. مطالعه زندگی شهدا باعث ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان میشودکه به دنبال اهداف بلند در زندگی خود باشند که از دشمن نهراسند و بتوانند در دفاع از کشور و دین و علم آموزی گام موثر بردارند و همانطورکه شهدا توصیه داشتند،کشور را از خودتان بدانید برای پیشرفت کشور تلاش کنیدو با احترام به والدین و تبعیت ازامام خمینی ره و مقام معظم رهبری داشته باشند تا انشالله بتوانند مایه ی سر بلندی خود وخانواده و کشورشان بشوند.
دانش آموز خبرنگاران : ستایش وستاره کیقبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار