معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

نشست تمهید مقدمات پذیرفته ‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ماده ۲۸ برگزارشد

کرمانشاه (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع ‌آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت نشست تمهید مقدمات پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ماده ۲۸ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست تمهید مقدمات پذیرفته ‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ماده ۲۸ برگزارشد

فردین یاوری در نشست کمیته سرمایه انسانی که با حضور معاونین پشتیبانی و توسعه مدیریت نواحی سه‌گانه کرمانشاه و مدیران مدارس منتخب جهت تشکیل کانون‌های ارزیابی تکمیلی در دفتر معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع برگزار شد، اظهار کرد: تدابیر لازم در راستای اجرای مراحل تکمیلی آزمون استخدامی و بررسی مدارک‌ و مستندات، انجام معاینات پزشکی و... پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت ماده ۲۸ تصمیماتی اتخاذ شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این نشست، ضمن تاکید بر لزوم فراهم کردن شرایط مناسب برای پذیرش قبول شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون، گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان آمادگی کامل دارد تا به محض اعلام نتایج چند برابر ظرفیت از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور، مراحل تکمیلی فرآیند استخدام را اجرا کند.

وی افزود: از میان این داوطلبان همکاران آینده‌ ما انتخاب و استخدام خواهند شد، بنابراین باید شرایط مطلوب و در خور شأن برای این عزیزان که وارد مجموعه تعلیم و تربیت می‌شوند، مهیا شود.

یاوری تصریح کرد: آدرس مدارسی که به عنوان مراکز ارزیابی در نظر گرفته شده‌اند از طریق سایت در اختیار داوطلبین قرار داده می‌شود تا داوطلبین با استفاده از نرم افزار‌های موجود و از طریق بارکد دو بعدی Qr code به مراکز ارزیابی مراجعه کنند.

گفتنی است؛ با توجه به همزمانی این موضوع با برگزاری امتحانات و غیره، نحوه پیگیری امور جاری مدارس، تهیه سخت افزارهای لازم، تجهیزات‌ و... برای بررسی مدارک و مستندات، فرایند ارزیابی تکمیلی، هماهنگی جهت معاینات پزشکی و... در مراکز منتخب مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مراکز مذکور در اسرع وقت شرایط لازم را برای حسن اجرای امور فوق الذکر فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار