رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی:

جامعه ای مقتدر است که در آن نیروی جوانش زیاد باشد

مشهد(پانا)_ رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی عنوان کرد،جامعه ای مقتدر است که در آن نیروی جوانش زیاد باشد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
جامعه  ای مقتدر  است که در آن نیروی جوانش زیاد باشد

جواد روحانی رییس آموزش‌وپرورش استثنایی با اشاره به آموزه های دینی به مساله ازدواج و فرزندآوری پرداخت و گفت: در آموزهای دینی نسبت به مساله ازدواج زودهنگام، فرزندآوری و همچنین فرزند زیاد سفارش شده و در کتاب الهی نیز فرزندآوری ، عامل ثبات، تحکیم و تعالی خانواده شناخته شده است.

وی گفت:جامعه ای مقتدر است که در آن نیروی جوانش زیاد باشد و این کار یک عزم ملی را می طلبد و باید یک اقناع در باور عمومی داشته باشیم.

جواد روحانی با تاکید بر ایجاد مهدکودک در محل اشتغال بانوان، افزود: وجود مهدکودک در محل کار، باعث ایجاد امنیت خاطر و بالارفتن کیفیت کاری مادران خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت:در محیط‌های کاری که دسترسی به خانواده برای کارکنان زن وجود ندارد، ایجاد مهدکودک، بسیاری از مشکلات مادران را حل خواهد کرد و آنها می‌توانند با زیر نظر داشتن فرزندان خود، به نیازهای آنها هم رسیدگی کنند و در نهایت تاثیر آن را در رشد فرزندآوری و جوانی جمعیت که بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، خواهیم دید.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی دبیرخانه کمیته کشوری جوانی جمعیت در سازمان استثنایی است خاطرنشان کرد : علاوه بر تشکیل کمیته تولید محتوا برای پیشگیری از معلولیت ها ، تاکنون ۱۵ کارگاه آموزشی با همکاری بنیاد ژنتیک برای اولیا و همچنین جهت یاری رساندن به خانواده هایی که اضطراب باروری دوباره دارند برگزار نمودیم.

روحانی در پایان گفت: «امیدواریم همراه با هم بتوانیم در راستای جوانی جمعیت قدمی برداشته و موثر باشیم.»

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار