معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی خبر داد:

افتتاح و بهره‌برداری از 100 زمین چمن مصنوعی در خراسان‌رضوی

مشهد (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی در اجلاس دو روزه روسای آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی عنوان کرد امسال ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در مدارس سطح استان برای دانش‌آموزان، با همکاری خیران و سایر نهادها به افتتاح رسیده است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و بهره‌برداری از 100 زمین چمن مصنوعی در خراسان‌رضوی

صفدر سلطانی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در اولین روز از اجلاس روسای آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور معاونین و مشاورین مدیرکل آموزش و پرورش و روسای ادارات داخلی اداره کل و روسای ادارات 47 گانه آموزش عنوان کرد: طرح احداث زمین چمن برای دانش‌آموزان به قوت خود در سال جاری انجام می شود و اعتبارات آن واریز شده است تا مهرماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: طبق توافق اولیه انجام شده ۵۰ زمین چمن مصنوعی دیگر احداث خواهد شد و تلاش است در اوقات فراغت امسال بهره برداری شود.

وی در پایان به نحوه صحیح استفاده از کلاس های اوقات فراغت در تابستان امسال تاکید کرد و افزود: فضاهای ورزشی آموزش و پرورش مختص دانش آموز است و آنان می‌توانند کلاس‌های متناسب با استعدادها و علاقه‌مندی خود را انتخاب کرده و در سه ماه تابستان در فضاهای ورزشی شهر فعالیت کنند.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن‌زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار