وزیر آموزش و پرورش:

تعلیم و تربیت خراسان رضوی با اندیشه، دارای ایده و به دنبال خلق ارزش و نتایج پایدار است

مشهد (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در اجلاس روسای ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت دستگاه تعلیم و تربیت خراسان رضوی با اندیشه، دارای ایده و به دنبال خلق ارزش و نتایج پایدار است.

کد مطلب: ۱۱۷۴۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم و تربیت خراسان رضوی با اندیشه، دارای ایده و به دنبال خلق ارزش و نتایج پایدار است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، محسن حاجی میرزایی در اجلاس روسای ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی، دستگاه تعلیم و تربیت این استان را زنده، سرحال، با اندیشه، دارای ایده و به دنبال خلق ارزش و نتایج پایدار توصیف کرد و گفت: مجموعه ای که می خواهد جریان یادگیری را هدایت کند باید خود یادگیرنده باشد.

وی آموخته ها را دستاوردهای بزرگ برای هر مجموعه دانست و گفت: آموخته ها بخش عمده ای از مسیر پیش رو هر مجموعه را تشکیل می دهند، معلم و مدرسه یادگیرنده از کنار مسائل به سادگی نمی گذرند.

وزیر آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین را مهم ترین ماموریت دستگاه تعلیم و تربیت دانست و گفت: رتبه بندی معلمان با هدف وزن دادن به صلاحیت های حرفه ای و تخصصی معلمان طراحی و تدوین شده است تا بدینوسیله معلمان، با انگیزه صلاحیت های حرفه ای خویش را ارتقا بخشند.

حاجی میرزایی با تاکید بر تحول در نیروی انسانی، برنامه درسی، نظام سنجش و ارزشیابی و برنامه های تربیتی اظهار داشت: باید بیندیشیم چگونه تبعات و آسیب های آموزش های مجازی را کنترل کنیم و به حداقل برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار