مدیر کل دفتر دبستان معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

مهم‌ترین هدف ما کیفیت‌بخشی به آموزش ابتدایی در مدارس دولتی است

مشهد(پانا) - مدیر کل دفتر دبستان معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت مهم‌ترین و اساسی‌ترین موضوعی که دغدغه فکری همه در جامعه است، بحث کیفیت‌بخشی به آموزش ابتدایی در مدارس ابتدایی بویژه مدارس دولتی است.

کد مطلب: ۱۳۷۴۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین هدف ما کیفیت‌بخشی به آموزش ابتدایی در مدارس دولتی است

محمد محمدی، مدیر کل دفتر دبستان معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: چالش ها و مشکلات اساسی در حوزه آموزش ابتدایی در سال گذشته و امسال که واقعا درگیر آنها بودیم چالش منابع مالی است بویژه این گرفتاری بیشتر در مدارس دولتی دیده می شود. در قسمت برنامه و بودجه، فرایند سال آینده را بسیارخوب پیش بینی کردیم.

وی ادامه داد: چالش جدی ما چالش توانمندی معلمان بود که در سالهای قبل یک مقدار به آنها رسیدگی کردیم و امسال توسعه آن را بیشتر خواهیم کرد و چالش جدی بعدی شاخص های مدرسه مطلوب است که تمرکز را بیشتر در شاخص های مدرسه قرار دادیم.

محمدی گفت: مهمترین جایی که می توان همیار و کمک ما شوند تعامل با اولیای دانش آموزان است که به یاری خدا برنامه معماران خشت اول با هدف ارتقای صلاحیت های اولیاء دانش آموزان و توانمندی آنها در آموزش را به کار می‌بندیم.

وی در پایان گفت: به یاری خدا به مردم و همه دانش آموزان قول می دهیم که روی مولفه های کیفیت بخشی در دوره ابتدایی که اساسی ترین آن، معلم توانمند است تمرکز می کنیم و انشاالله در مسیر عالی حرکت کنیم.

دانش آموز خبرنگار:حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار