سرپرست وزارت جهاد کشاورزی:

سرباز ایجاد امنیت غذایی در کشور هستیم

تهران (پانا) - سرپرست وزارت جهادکشاورزی عنوان کرد، وزارت جهاد کشاورزی سرباز ایجاد امنیت غذایی در کشور است و از هیچ تلاشی در این زمینه، دریغ نخواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سرباز ایجاد امنیت غذایی در کشور هستیم

به گزارش ایانا، محمد آقامیری، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در مراسم گرامیداشت سالروز «آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت»، گفت: روز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت در برابر زورگویی مقابل ابرقدرت هایی است که بر علیه ما متحد شده بودند.

وی افزود: در آزادسازی خرمشهر همه از مردم تا سپاه و ارتش و عشایر حضور داشتند.

آقامیری تاکید کرد: این اتحاد به ما یاد می‌دهد که در صورت با هم بودن، می‌توانیم بر بزرگترین مشکلات کشور هم فائق شویم.

وی متذکر شد: در جنگ تحمیلی همه علیه ایران بودند و جنگ عراق یک جنگ نیابتی از طرف کشورهای بسیار بود اما سلاح ما ایمان، تقوا و توسل به ائمه و رهنمودهای حضرت امام بود‌.

آقا میری یادآور شد: خرمشهر درس‌های زیادی به ما داد. یکی از مولفه‌های پیروزی ایمان به خداوند بود و نتیجه مقاومت پیروزی است.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: اگر خرمشهرها در پیش است با همان مولفه‌های خدایی و برای رضایت خداوند باید حرکت کنیم.

آقامیری گفت: امروز هم با استناد به رهنمودها و مدیریت مقام معظم رهبری در حرکت رو به جلو هستیم و به عقب بر نخواهیم گشت. در این مسیر، شهادت و جانبازی وجود دارد اما اسارت خیر، زمین‌گیر دشمن نخواهیم شد؛ حتی اگر جانمان را در این راه از دست بدهیم.

وی افزود: برای جلوگیری از پیشرفت کشور، دنیا در حال سنگ‌اندازی است و هر روز بیش از گذشته این دشمنی‌ها آشکار می‌شود.

آقامیری گفت: اتحاد و ایمان به خدا و امید داشتن، بهترین و مهم‌ترین رمز پیروزی ما در غلبه به همه مشکلات داخلی و خارجی است.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: در ابتدای سال با شعار رشد تولید و مهار تورم، مقام معظم رهبری تکلیف همه ما را روشن کردند. وزارت جهاد کشاورزی سرباز ایجاد امنیت غذایی در کشور است و از هیچ تلاشی در این زمینه، دریغ نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: تا زمانی که در این وزارتخانه حضور دارم با رهنمودهای مقام معظم رهبری در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار