قدردانی نمایندگان ‌از ناوگروه ۸۶ نداجا

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در تقدیر از نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه خانواده‌های بزرگ و صبور ناوگروه پرافتخار ۸۶ را قرائت کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی نمایندگان ‌از ناوگروه ۸۶ نداجا

‌احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز ‌سه‌شنبه 2 خرداد‌ مجلس شورای اسلامی بیانیه 220 نفر از نمایندگان در تقدیر از نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده های بزرگ و صبور ناوگروه پرافتخار 86 را قرائت کرد.

«نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران در دوران 8 سال دفاع مقدس و پس از آن افتخارات متعددی را از خود به یادگار گذاشته اند. از حماسه مقاومت 34 روزه خرمشهر و عملیات غرورآفرین مروارید و نابودی کامل نیروی دریایی رژیم بعث گرفته تا حفظ اقتصاد دریایی کشور با اسکورت کاروان های تجاری و نفت کش در طول جنگ تحمیلی.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه فخر و مباهات ملت شریف ایران اسلامی است که فرزندان آن ها در نیروی دریایی راهبردی ارتش با این اقدام شگرف ثابت کردند که زیباترین و جامع ترین تفسیر از رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا که در جمع فرماندهان و مسئولان ارشد نیروهای مسلح فرمودند قانع وضع موجود نباشید و بخواهید پیش بروید را داشته و به معنای واقعی کلمه سیادت دریایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جامه عمل پوشیدند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت بزرگ ایران از خانواده های بزرگ و صبور کارکنان ناوگروه پرافتخار 86 نیروی دریایی راهبردی ارتش که سهم عظیمی از این توفیق مرهون همراهی و تحمل سختی های دوران طولانی تنهایی این عزیزان است از تلاش های صادقانه و مجاهدت های خستگی ناپذیر تمام فرماندهان، مسئولان و کارکنان ناوگروه قدردانی می‌نماییم.‌»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار