رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری:

روابط عمومی چشم بینا و گوش شنوای هر سازمان است

شهرکرد (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری حوزه روابط عمومی را چشم بینا و گوش شنوای هر سازمان دانست و آن را پل ارتباطی بین مردم و هر سازمان معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی چشم بینا و گوش شنوای هر سازمان است

ارشاد شاهقلی ضمن اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در اجرای برنامه جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم، افزود: یکی از تکالیف مهم روابط عمومی بحث جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: «وقتی روابط عمومی خدمات خود را به خوبی تبیین کند و بتواند فعالیت های خود را برای دیگران به خوبی اطلاع رسانی کند، قطعاً باعث ایجاد امید و دلگرمی در مخاطبان خواهد شد.»

وی با اشاره به عملکرد روابط عمومی در سال گذشته گفت: «روابط عمومی استان در سال گذشته تلاش کرده تا فعالیت های خوبی در بحث اطلاع رسانی داشته باشد. همچنین سعی شد فعالیت های اثرگذاری در کنار انتشار خبر از جمله، اطلاع رسانی، برگزاری پویش ها و ایجاد رسانه های مردمی صورت پذیرد.»

شاهقلی با اشاره به طرح سفیران رسانه ادامه داد: «بحث سفیران رسانه کاری ابتکاری بود که برای اولین بار در کشور و در سطح استان چهارمحال‌وبختیاری اتفاق افتاد و ما در واقع از مدارس خواستیم که دانش آموزان نخبه و بااستعداد خود را به ما معرفی کنند که حدود ۳۶۰ نفر علاقه‌مند شناسایی شد.»

وی افزود: «علاقه مندان رسانه در این طرح دوره های آموزشی مختلفی از قبیل خبرنویسی و تولید محتوا را گذرانده اند. طبق آخرین آمار حدوداً ۲هزار و ۷۶۰ اثر تولید و ارسال کرده اند. در این طرح 206 نفر سفیر رسانه فعال تربیت شد که ۱۶۵دانش آموز دختر و ۴۱ دانش آموز پسر بودند.»

شاهقلی در پایان گفت: «سفیران رسانه سرمایه ای برای آینده رسانه‌ای استان هستند که تمام خبرگزاری‌ها می توانند به خوبی از این دانش آموزان استفاده کنند.»

دانش آموز خبرنگار پانا: شراره حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار