حضور خبرنگاران و سفیران رسانه در مدارس غنیمت است

شهرکرد (پانا) - مسئول اداره کل روابط عمومی استان چهارمحال و بختیاری حضور خبرنگاران و سفیران رسانه در مدارس را فرصتی مناسب دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۵۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور خبرنگاران و سفیران رسانه در مدارس غنیمت است

ارشاد شاهقلی مسئول اداره کل روابط عمومی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با پانا با اشاره به طرح خبرنگاران دانش آموز و سفیران رسانه در استان افزود: با توجه به اهمیت تبیین خدمات هر ارگان به ویژه مدارس در سطح استان خبرنگاران دانش آموز و سفیران رسانه می‌توانند به درستی اقدامات صورت گرفته توسط هر ارگان را به گوش مردم و مسئولان برساند.

وی در ادامه بیان کرد: حضور خبرنگاران دانش آموز و سفیران رسانه در مدارس باعث انعکاس رویداد های صورت گرفته در قالب خبر می شود و این امر مهم نه تنها باعث رشد فکری، اخلاقی و اجتماعی دانش آموزان می شود بلکه می تواند یک مدرسه را به عنوان الگوی مدارس دیگر انتخاب کند.

شاهقلی در ادامه با اشاره به عملی شدن طرح سفیران رسانه در استان برای اولین بار در سطح کشور اظهار کرد: طرح سفیران رسانه با حضور دانش آموزان نخبه استان چهارمحال و بختیاری و روابط عمومی های آموزش و پرورش برای اولین بار در سطح کشور اجرا می شود تا دانش آموزان علاوه بر پیدا کردن جایگاه اجتماعی خود بتوانند با انتخاب صحیح با چالش های زندگی روبه رو شوند، ارزش علمی که فرا گرفته اند را بدانند و به نحو احسن در مکان و زمان مناسب آن را به کار ببندد.

وی عنوان کرد: خبرنگاران دانش آموز و سفیران رسانه با هدف تببین خدمات دولت به مردم ، پاسخ به سوالات دانش آموزان و تببین خدمات دولت به دانش آموزان را با ابتکار و خلاقیت خود در قالب خبر و ویدئو در راستای آگاه سازی مردم استان ارائه می دهند.

وی تاکید کرد: حضور خبرنگاران دانش آموز پانا در مدارس با هدف انعکاس ابتکارات باعث به وجود آوردن حس ترغیب در مدیران مدارس می‌شود این حس هنگامی عملی می‌شود که یک خبرنگار با قلم توانمند خود بتواند رویدادها را به ثبت برساند و باعث به وجود آمدن پویایی در مدارس و آموزش و پرورش شود.

ارشاد شاهقلی در پایان سخنان خود تصریح کرد: لازم به ذکر است تا به امروز از بین خبرنگاران دانش آموزان و سفیران رسانه صد ها دانش آموز خلاق رشد کرده است که ما شاهد درخشیدن آنها در سطح رسانه استان، کشور و بین المللی هستیم.

خبرنگار: مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار