خزعلی به پانا خبر داد:

همکاری معاونت زنان ریاست‌جمهوری با وزارت آموزش‌وپرورش برای گرامیداشت روز دختر

هفته آینده شاهد خواهید بود که با وزارت آموزش و پرورش اقدامات خوبی برای دختران صورت خواهد گرفت

تهران (پانا) - معاون زنان و خانواده ریاست‌جمهوری از همکاری این معاونت با وزارت آموزش و پرورش و وزارت ‌فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری مراسم روز دختر خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
همکاری معاونت زنان ریاست‌جمهوری با وزارت آموزش‌وپرورش برای گرامیداشت روز دختر

انسیه خزعلی در گفت‌و‌گو با پانا با تبریک فرارسیدن روز دختر، اظهار کرد: «برای روز دختر، «ویترین دخترانه» را داریم که از طریق فضای مجازی بسیاری از نیازهای دخترانه را تحت پوشش قرار دهیم. »

وی افزود: «تخفیف‌های ویژه‌ای برای دختران در نظر گرفته می‌شود و آموزش‌ها و مهارت‌هایی که دختران نیاز دارند، برای آنها تدارک دیده شده که با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی اجرایی خواهد شد.»

وی بر ضرورت اقناع‌ نسل جوان در موضوعات مختلف تاکید کرد و گفت: «طبیعتاً نشست‌‌هایی که جنبه مناظره و گفت‌وگو دارد و همچنین نشست‌هایی که به صورت کارگاهی است، برگزار می‌شود تا دختران بتوانند حرفشان را با مسئولان بزنند. درصدد هستیم تا این نشست‌ها در کل کشور گسترش پیدا کند. صحبت کردیم تا در شهرداری‌ها و فرهنگسراها و آموزش و پرورش این نشست‌ها برگزار شود. در روز دختر در هفته آینده شاهد خواهید بود که اقدامات خوبی در این زمینه با همکاری وزارت آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار