جشنواره سرود رضوی در گلستان برگزار شد

گلستان (پانا) - جشنواره سرود رضوی در دو گروه پسران با ۱۸۰ شرکت‌کننده و گروه دختران با ۳۳۵ شرکت‌کننده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره سرود رضوی در گلستان برگزار شد

جشنواره سرود رضوی با شرکت بیش از ۱۸۰ دانش آموز پسر از شهرستان های استان گلستان، در دو بخش اجرای رقابتی و پاتوقی با حضور داوران کشوری و استانی در دو گروه سنی متوسطه اول و دوم برگزار شد و دانش آموزان پسر گلستانی در قالب ۹ گروه، به رقابت پرداختند.

در بخش دختران نیز، ۲۵ گروه سرود دختر در بخش های رقابتی، محلی و پاتوقی در سالن همایش دانشگاه فرهنگیان گلستان پردیس امام خمینی (ره)، با اجرای سرودهای مذهبی، به رقابت پرداختند.

در این دوره از رقابت ها ۳۳۵ دانش آموز دختر متوسطه اول و دوم، سرودهایی با موضوعات جلوه های فرهنگ رضوی، مدح و منقبت امام رضا علیه‌السلام، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حضرت احمدبن موسی علیه السلام (شاهچراغ) اجرا کرده و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

موسی کابلی با اذعان به اینکه این جشنواره تاکنون مرحله استانی نداشته است، افزود: به دلیل استقبال زیاد گروه‌های متقاضی، استان گلستان به عنوان یک حرکت پیشگام، مرحله استانی جشنواره سرود رضوی را برگزار کرد.

کابلی با اشاره به اینکه گلستان به عنوان دبیرخانه کشوری دوازدهمین جشنواره سرود ملی رضوی انتخاب شده است، افزود: گروه‌های علاقمند می بایست فایل اثر خود را تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری در سامانه شمس توس بارگذاری کنند. گروه‌های منتخب راه یافته به مرحله کشوری در تابستان امسال جهت رقابت نهایی به استان گلستان دعوت خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار