پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان

زنجان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران ، پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان

علی اسماعیلی بمناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در پیامی از همه تلاش گران دستگاه تعلیم و تربیت تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح می باشد:

سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، بعنوان یک نهاد باارزش تربیتی در دستگاه تعلیم و تربیت است. هدف کلی نظام تعلیم و تربیت؛ پرورش نسلی خوش فکر، خلاق، مستقل، آگاه، توانمند، سنجیده، متفکّر، دارای قدرت حل مسأله و دفاع کننده از ارزش ها و باورها است. نظام تعلیم و تربیت نیازمند خلاقیت جامعه دانش آموزی است و بی شک سازمان دانش آموزی دارای نقش و جایگاه والایی در تربیت اجتماعی دانش آموزان عزیز میهن اسلامی است و اهمیت آن زمانی متجلی می شود که با اهداف و برنامه های پیش روی خود بستری مناسب برای بسط مشارکت نسلی متعهد ، متدین، شاداب و توانمند در عرصه های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد.
اینجانب ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران ، از تلاش های ارزشمند و دلسوزانه همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت به ویژه، مدیران و مربیان پیشتاز ، دانش آموزان عزیز عضو تشکل پیشتازان، اعضای محترم مجامع دانش‌آموزی، شوراها و مجالس دانش‌آموزی، دانش‌آموز خبرنگاران عضو پانا صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با استعانت از خدای سبحان، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، شاهد نقش آفرینی پیروزمندانه اعضای این سازمان بزرگ دانش‌آموزی در سازماندهی و تقویت فعالیت‌های اثرگذار در عرصه‌های مختلف اجتماعی و تحقق ساحت‌های شش‌گانه تربیتی مندرج در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار