معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی:

رویدادهای استارتاپی دانشگاه جامع علمی کاربردی مساله‌محور هستند

تهران (پانا) - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در حاشیه ابلاغ فرآیند جدید برگزاری رویدادهای استارتاپی این دانشگاه گفت رویدادهای استارتاپی دانشگاه جامع علمی کاربردی مساله‌محور هستند.

کد مطلب: ۱۳۷۰۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
رویدادهای استارتاپی دانشگاه جامع علمی کاربردی مساله‌محور هستند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، علی صدر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با اعلام این خبر افزود: باتوجه به سیاست‌های راهبردی دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه نوآوری و فناوری، توجه به برگزاری رویدادهای مساله‌محور به عنوان یکی از ساز و کارهای موثر ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه و اثرگذاری در این زیست بوم مورد نظر است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: به طور متوسط سالانه قریب به 150رویداد استارتاپی تخصصی در سطح مراکز آموزش علمی کاربردی برگزار می‌شود که به عنوان یکی از درگاه‌های ورود به مراکز رشد و نوآوری تلقی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 170 مجوز رویداد استارتاپی صادر شد افزود: در دستورالعمل جدید برگزاری رویدادهای استارتاپی، به استفاده حداکثری از ظرفیت فناوران برای حل مسائل و پاسخگویی به رفع نیازها، مشکلات و توجه به فرصت‌های بالقوه استانی و ملی توجه شده است همچنین استفاده از ظرفیت-های فراملی در برگزاری رویدادهای استارتاپی بین‌المللی و توسعه اشتغال از مسیر نوآوری و فناوری مورد نظر است.

صدر گفت: امید است با همکاری ویژه واحدهای استانی دانشگاه و مراکز آموزش علمی کاربردی شاهد ارتقای سطح کیفی رویدادهای استارتاپی و توسعه فضای نوآفرینی در سطح دانشگاه باشیم و بتوانیم در جهت اشتغال مولد و نوآورانه گام مؤثری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار