به مناسبت هفته معلم صورت گرفت

تجلیل فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه (س) از مقام معلم

قم(پانا)- همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان قم و فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س) با حضور در دو واحد آموزشی ناحیه یک آموزش و پرورش، از مقام معلمان تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه (س) از مقام معلم

امیر سرتیپ دوم «نعمت محسنی زرین» ارشد نظامی ارتش در استان قم و فرمانده گروه پدافندهوایی حضرت معصومه(س) همزمان با هفته معلم در مدارس شاهد نور علم و شاهد مریم ناحیه یک قم حضور یافت.

فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) طی سخنانی در جمع معلمان این دو واحد آموزشی، اظهار داشت: امروز جنگ فرهنگی و جنگ ترکیبی مهمتر از جنگ سخت و جنگ با توپ وتفنگ می باشد و معلمان سربازان خط مقدم جنگ ترکیبی هستند و این مسئولیت سنگین به عهده مجموعه فرهنگی جامعه است.

وی در جمع دانش آموزان نیز گفت: شهدای عزیز ما رفتند و جانشان را فدای این مملکت کردند که کشور عزیزما اسلامی باشد و اسلامی بماند و بدانید که امام زمان(عج) نیاز به سرباز دارد.

محسنی زرین تاکید کرد: شما دانش آموزان با دینداری، حفظ حجاب و ارتباط با خدای مهربان، درس خواندن و داشتن روحیه و جسم شاداب و ورزش کردن خودتان را آماده کنید و در آینده پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دست آقا امام زمان (عج) برسانید.

در پایان از دو خواهر شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده و فرزندان تعدادی از شهدا و همچنین مدیران و معلمان دبستان های شاهد نور علم و شاهد مریم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار