همایش «معلمان هویت ساز» در قم برگزار شد

قم(پانا)- همایش «معلمان هویت ساز» با حضور جمع زیادی از فرهنگیان ناحیه یک آموزش و پرورش قم در سالن همایش کانون مریم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش «معلمان هویت ساز» در قم برگزار شد

همایش گرامیداشت هفته معلم با عنوان «معلمان هویت ساز» به همت اداره آموزش و پرورش ناحیه و کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی این ناحیه در سالن همایش کانون مریم برگزار شد.

در مراسم فوق، حجت الاسلام محسن مجتهدزاده معروف به شیخ قمی در سخنانی به موضوع جنگ شناختی و ترکیبی دشمن و بررسی تکنیک های پاسخگویی به سوالات دانش آموزان و نیز اهمیت فرزندآوری پرداخت.

همچنین عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک با گرامیداشت ایام هفته معلم و پاسداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی، موضوع جهاد تبیین، فرزندآوری و توجه معلمان به ظرفیت های موجود در هجمه های مختلف جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان را مورد تاکید قرار داد.

این همایش با سلام به حضرت معصومه(س)، شعرخوانی محمدرضا نادعلیان با موضوع معلم و مدح اهل بیت(ع)، پخش فرمایشات حضرت آقا در جمع معلمان و فیلم مصاحبه با مردم پیرامون شغل معلمی کاری از کارگروه فضای مجازی بسیج فرهنگیان ناحیه همراه بود.

در همایش فوق به همکار فرهنگی دارای 5 فرزند هدایایی تقدیم شد؛ همچنین زهرا پاکدامن کارشناس امور بانوان ناحیه یک و مسئول کارگروه فضای مجازی بسیج فرهنگیان، فاطمه غیبی، مریم پیرزاد و فاطمه پاکدامن به عنوان تهیه کنندگان فیلم مصاحبه مردمی هفته معلم، تقدیر شدند.

تجلیل از ۱۸ معلم راوی ناحیه یک که در برنامه یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان قم در محل گلزار شهدا روایت گری کردند، همچنین تقدیر از برگزیدگان مسابقه معلم محبوب من و کلیپ خوشنویسی با موضوع اشعار کهن و معاصر شاعران در مورد معلم با عنوان معلم، فانوس راه از بخش های این مراسم بود.

در پایان، به تعدادی از حضار به قید قرعه هدایایی از جمله تقدیرنامه و وام قرض الحسنه اعطا شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار