رئیس جشنواره سرود فجر استان قم:

قم به قطب سرود دانش‌آموزی کشور تبدیل شده است

قم(پانا)- معاون فرهنگی و هنری سپاه استان قم گفت بیش از ۱۴ اثر فاخر سرود و نماهنگ با محوریت توسعه ارزش‌های انقلابی توسط مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان تولید شده و می‌توان گفت این استان به قطب سرود کشور تبدیل شده است.

کد مطلب: ۱۳۷۰۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
قم به قطب سرود دانش‌آموزی کشور تبدیل شده است

سرهنگ هادی بادینلو معاون فرهنگی و هنری سپاه قم در گفت وگویی اظهار کرد: شعر و موسیقی خوب یکی از مشخصات بارز تولیدات مرکز آفرینش‌های هنری معاونت فرهنگی هنری بسیج است.

وی افزود: با شعر و موسیقی و تصویر‌سازی مناسب می توان پیام را در قالب سرود به مخاطبان عرضه کرد.

بادیلنو ادامه داد: با ایجاد خانه سرود بسیج، ظرفیت‌های انسانی متخصص استان به این حوزه افزوده شد که تأثیر بسزایی در رشد و ارتقا کیفیت دومین جشنواره سرود فجر استان قم داشته است.

وی عنوان کرد: به واسطه ظرفیت‌های بسیار خوب استان در حوزه شعر، موسیقی و گروه‌های سرود متعدد امروز قم به قطب سرود کشور تبدیل شده است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه استان قم با بیان اینکه طی ماه‌های اخیر دوره‌های آموزشی ویژه خواهران و برادران در حوزه سرود در مرکز آفرینش‌های هنری برگزار شده است، گفت: شبکه‌های ملی نیز سفارشات متعددی در حوزه تولید سرود از مرکز آفرینش‌های هنری قم داشته‌اند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره سرود فجر استان قم، اظهار کرد: با توجه به هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی انجام شده در سال ۱۴۰۱ کلیه تولیدات سرود بسیج استان قم با محوریت‌امید آفرینی تولید شده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه قم افزود: موضوعات سرود شده در مورد دغدغه های نظام اسلامی مانند عفاف و حجاب، جمعیت و فرزند‌آوری، سبک زندگی شهدا، مهدویت بوده که در شبکه‌های ملی و فضای مجازی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است: در مراسم اختتامیه مرحله استانی نخستین جشنواره سرود فجر در قم، در بخش تقدیر از رتبه‌های برتر، «امین عهدنو» به‌عنوان تک‌خوان برتر بخش اصلی جشنواره سرود فجر و «علیرضا میدانی» به‌عنوان تک‌خوان برتر بخش ویژه جشنواره تقدیر شدند.

همچنین گروه سرود عابس موفق به کسب رتبه اول، گروه سرود شمیم انقلاب موفق به کسب رتبه دوم، گروه سرود کمیل موفق به کسب رتبه سوم و گروه سرود دختران آفتاب موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در بخش اصلی جشنواره «سرود فجر» در قم شدند.

گروه‌های سرود ساقی کوثر، فطرس و رایت‌الهدی نیز به ترتیب رتبه اول تا سوم این جشنواره را در بخش ویژه با موضوعات «شهدای قم»، «شهدای گروه سرود مدرسه قطب راوندی» و «فتنه سال 1401» کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار