معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه :

مطالبات فرهنگیان و مردم در میز خدمت قطعاً پیگیری خواهد شد/فیلم

مدیر کل و مسئولین ارشد آموزش و پرورش کرمانشاه در میز خدمت برگزار شده در مسجد جامع این استان به بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده توسط شهروندان در نماز جمعه پرداختند و این اطمینان را دادند که مطالبات ثبت شده قطعا پیگیری و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مطالبات فرهنگیان و مردم در میز خدمت قطعاً پیگیری خواهد شد/فیلم

فردین یاوری معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت و گو با پانا ضمن گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم گفت: نگه داشت و زنده کردن علم ضلع دیگر ایام هفته معلم است.

وی در میز خدمت و نمایشگاه دستاوردهای یکساله آموزش و پرورش این اطمینان را داد که مطالبات مردم و فرهنگیان در میز خدمت قطعاً پیگیری و نتیجه آن اعلام خواهد شد؛ یاوری از زحمات همکاران در اقصی نقاط استان تشکر کرد و گفت: این تنها گوشه ای از زحمات این عزیزان است که در مسجد جامع کرمانشاه در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم مردم و نمازگزاران قرار داده شد.

بهمن نریمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ استان کرمانشاه در راستای شرکت دانش آموزان در نماز جمعه گفت: زندگی هر انسانی باید یک معنایی داشته باشد معنابخشی قِسم اعظم آن در دین مبین اسلام است.
وی ادامه داد: فلسفه تعلیم و تربیت بر مبنای دین، اخلاق، اعتقادات و اسلام بوده و یکی از مواردی که قرآن بر مسلمانان واجب دانسته شرکت در نماز جمعه است.

در ادامه قسمت هایی از این گفت و گو با دانش آموزان خبرنگار ارائه می شود.

دانش آموزان خبرنگار: تبسم و ترنم عطایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار