در نشست خبری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح شد؛

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته معلم

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه علمی، هنری، فرهنگی، ورزشی، عقیدتی و آموزشی در هفته معلم امسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته معلم

سید علیرضا موسوی نژاد، در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه های استان، اظهار کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه، برگزاری نشست شوراهای آموزش و پرورش استان با حضور استاندار از طریق وبینار، تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی، برگزاری آیین تجلیل از معلمان برگزیده، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی و دیدار با خانواده‌های فرهنگیان متوفی، از مهم ترین این برنامه ها به شمار می رود.

وی، با اشاره به رونمایی از نماهنگ معلم در هفته گرامیداشت مقام معلم، عنوان کرد: برگزاری آیین نمادی سپاس معلم، برگزاری همایش پیاده روی فرهنگیان، برگزاری یادواره شهدای دانشجو معلم فردوس، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان و برگزاری جشن تولد اولین شهید مدافع حرم استان، از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که تمام فضاهای اردوگاهی استان در هفته گرامیداشت مقام معلم، به صورت رایگان در اختیار خانواده فرهنگیان قرار می گیرد، تأکید کرد: همچنین در طول این هفته، برنامه های دیگری چون، دوره آموزشی ضمن خدمت رهبری و مدیریت، نمایشگاه اسناد و مفاخر فرهیخته استان، شب شعر معلم و پویش به احترام معلم برگزار می شود.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی از محمود خسروی شاغل در شهرستان بیرجند، زهرا فتحی، معلمی از دارالعباده طبس، فائزه سورگی آموزگاری از خوسف، دیار گل های نرگس و فاطمه بارانی دبیر شاغل در شهرستان سربیشه به عنوان معلمان برگزیده و نمونه استانی یاد کرد.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، هدف از اجرای این برنامه ها را تکریم معلم و تقویت روحیه نشاط و امید در بین جامعه فرهنگیان استان دانست و خاطرنشان کرد: فرایند ثبت سفارش کتب درسی برای پایه های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم متوسطه اول و یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم، از صبح امرز آغاز شده و تا بیست و ششم خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

به گفته موسوی نژاد، فرایند ثبت سفارش کتب درسی پایه های ورودی مدارس همچون، پایه اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از پنجم تیرماه آغاز شده و تا دهم شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار