معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد:

اردو بهترین بستر برای پرورش دانش آموزان است

مشهد (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد در بازدید از اردوگاه‌های سطح شهر جهت برنامه‌ریزی برای اردو های دانش آموزی گفت اردو بهترین بستر برای پرورش دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۶۵۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اردو  بهترین بستر برای  پرورش  دانش آموزان است

سید جواد مهدی زاده معاونت‌ها پرورشی و بهار غفاری کارشناس مسول اردویی، رئیس و نایب رئیس مجلس دانش آموزی ناحیه یک از اردوگاه های سطح شهر جهت برنامه ریزی برای اردوهای دانش آموزی بازدید کردند.

سید جواد مهدی زاده معاونت پرورشی ناحیه یک در بازدیدی که از اردوگاه های سطح شهر جهت برنامه ریزی برای اردوهای دانش آموزی داشتند، اظهار کرد: اردو بهترین بستر برای تقویت و پرورش دانش آموز است. و ما سعی بر زیبا سازی و با کیفیت کردن چالش اردویی برای دانش آموزان و تقویت روحیه و بالابردن انگیزه آنان داریم.

بهار غفاری، کارشناس مسول اردویی ناحیه ۱ مشهد گفت: باید اردوگاه های ناحیه یک را به روز رسانی کنیم و بستر بهتری برای دانش آموزان فراهم کنیم و برگزاری این اردو ها برای دوست یابی و پیشرفت و اجتماعی شدن دانش آموزان بهتر است. و سعی ما بر این است که اردو هارا با کیفیت بالا و غیر تکراری تحویل دانش آموزان دهیم.

محمد حسین صفری ریس مجلس دانش آموزی ناحیه یک گفت: باید برای نحوه و نوع اردوها تشکیلاتی عمل کرد و نظرات و پیشنهادات کل شورای مجلس دانش آموزی ناحیه یک راعنوان کرد و با کیفیت عملکرد و همکاری مدیران و معاونان پرورشی مدارس در جهت برنامه ریزی برای برگزاری کیفی اردوها گفتمان انجام دهیم.

دانش آموز خبرنگار: علی اصغر خوشدل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار