استاندار سمنان:

نوسازی مدارس، یکی از ۲ اولویت توسعه زیرساختی استان سمنان است

سمنان (پانا) - استاندار سمنان با بیان اینکه نوسازی، بازسازی و تجهیز مدارس استان برای تقویت نظام تعلیم و تربیت به همراه توسعه حوزه گردشگری، ۲ اولویت مهم و زیرساختی و در دستور کار است، گفت اعتبارات از محل تملک و دارایی به نوسازی، بازسازی و تجهیز مدارس استان سمنان، سال گذشته 2.56% افزایش یافت.

کد مطلب: ۱۳۶۳۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نوسازی مدارس، یکی از ۲ اولویت توسعه زیرساختی استان سمنان است

سید محمدرضا هاشمی در دیدار با حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در استانداری سمنان تاکید کرد: تکمیل طرح اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان، کمک در تامین اعتبار ساخت تنها مدرسه مشارکتی خیرساز کودکان اوتیسم در سمنان و توجه به سامانه سرمایشی مدرسه‌ها، مورد توجه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس باشد.

وی افزود: رسیدگی به بسیاری از مسائل و امور مدارس و نظام تعلیم و تربیت در استان سمنان وابسته به افزایش اعتبارات ملی در زمینه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان است و باید در این زمینه عنایت ویژه صورت گیرد.

۹۳ طرح آموزشی در استان سمنان در دست ساخت است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان نیز در این نشست با عنوان این مطلب که ۵۰ درصد طرح‌های آموزشی استان سمنان به صورت مشارکتی در دست ساخت است، خاطرنشان کرد: ۹۳ طرح آموزشی با ۱۴۵ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست ساخت است که ۹۳ طرح آموزشی شامل ۵۸۶ کلاس درس می‌شود.

امیرحسین قزوینیان با اشاره به اینکه اعتبارات استانی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سمنان سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی داشت، گفت: افزایش اعتبارات برای ساخت، نوسازی و تجهیز مدرسه‌های استان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

عادل خالقی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان هم در این نشست بر تامین اعتبار و تکمیل طرح نیمه‌تمام اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار