موسسات قرآنی نقش بسزایی در فرهنگ سازی قرآن در جامعه دارند

گلستان(پانا)-مدیر کانون فرهنگی تربیتی طه استان گلستان از اولین جلسه هم اندیشی قرارگاه قرآنی این کانون در سال جدید با رییس قرآن و عترت اداره کل آموزش و‌پرورش استان خبر داد و گفت: این جلسه با هدف اعتلای بیش از پیش قرارگاه کانون با موسسات فعال قرآنی و گسترش برنامه ها و و ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات مسئولین موسسات قرآنی انجام شده است.

کد مطلب: ۱۳۶۳۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
موسسات قرآنی نقش بسزایی در فرهنگ سازی قرآن در جامعه دارند

مدیر کانون فرهنگی تربیتی طه استان گلستان از اولین جلسه هم اندیشی قرارگاه قرآنی این کانون در سال جدید با رییس قرآن و عترت اداره کل آموزش و‌پرورش استان خبر داد و گفت: این جلسه با هدف اعتلای بیش از پیش قرارگاه کانون با موسسات فعال قرآنی و گسترش برنامه ها و و ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات مسئولین موسسات قرآنی انجام شده است.

در این دیدار فرزاد هروی، مدیر کانون طه ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در جلسه گفت: موسسات قرآنی نقش بسزایی در فرهنگ سازی قرآن در جامعه دارند و می توانند با استفاده از ابزار هنر برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی تلاش کنند.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در کانون افزود: برنامه جنگ شادی، بچه های بهشت با حضور ۴۰۰۰ دانش آموز از مدارس کم برخوردار، پویش «پله پله تا نور»، پویش «هر منزل یک محفل در گلستان قرآن»، برگزاری دوره آموزش قرآنی ضمن خدمت ۴۸ ساعته برای ۳۰۰ همکار فرهنگی، اجرای قصه گویی قرآنی به صورت مستمر در برنامه یک روز در کانون و برگزاری جشن فرشته ها از جمله برنامه های قرارگاه قرآنی در نیم سال دوم سال گذشته بوده است.

در ادامه محمد لطفی، رییس قران و عترت اداره کل آموزش و‌پرورش استان گلستان اظهار کرد: استفاده از تخصص افراد جدید در حوزه قرآنی و برنامه ریزی بهینه در تشویق و‌جذب آنها و کشف استعدادها و ظرفیت های قرآنی یکی از وظایف اصلی موسسات فرهنگی قرآن و عترت است و خادمین قرآن با وجود توانایی و تلاش خود می توانند در کشف و شکوفا کردن این استعداد ها موثر و سهیم باشند.

وی اظهار امیدواری کرد قرارگاه قرآنی با اجرای فعالیت‌های مشترک کانون طه، اداره قرآن و عترت، دارالقرآن ها و کانون های فرهنگی تربیتی شهرستانها بتواند به نحو مطلوب انجام وظیفه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار