مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

روز قدس، هر روز جهانی‌تر می‌شود

تهران(پانا)- مدیر‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری پانا در مراسم راهپیمایی روز قدس به جهانی شدن و حمایت مردم جهان از آرمان فلسطین اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس، هر روز جهانی‌تر می‌شود

میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: هرچند که خواستگاه حمایت از فلسطین ایران بوده و بنیانگذار حمایت از فلسطین و روز قدس، امام خمینی(ره) بوده است، با این حال این اعتقاد فقط در ایران نماند و در سراسر جهان نفوذ کرده، مردم بسیاری از آن حمایت می کنند.

باقری در ادامه افزود: روز قدس بیانگر آن است که علاوه بر ملت بلاد مسلمان، غیرمسلمانان نیز از مسئله قدس و فلسطین حمایت می کنند.

وی در ادامه با بیان جمله مقام معظم رهبری «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» افزود: مقامات اسرائیلی، انقدر دستپاچه شده اند که این مدت را خودشان کم کرده اند و نابودی خودشان را نزدیک تر می کنند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی معلمان این است که دانش آموزان خود را نسبت به تاریخچه جنایات رژیم غاصب صهیونیست و مظلومیت فلسطین آگاه کنند.

باقری تصریح کرد: شرکت اقشار مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در راهپیمایی روز قدس؛ آن هم فردای شب قدر که اکثریت مردم تا نیمه های شب مشغول عبادت و رازونیاز با خدای خود بوده اند، نشان دهنده ی آگاهی جوانان است.

وی در پایان گفت: همانطور که امام راحل(ره) بیان کردند، اگر مردم جهان دست به دست هم بدهند و نفری یک سطل آب روی اسرائیل بپاشند؛ نابودی آن کشور جعلی حتمی خواهد بود و این نظام صهیونیستی با وحدت آحاد مردم جهان نابود خواهد شد.

خبرنگار دانش آموز: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار