نواخته شدن «زنگ رسانه» در اردبیل

اردبیل (پانا) - در هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ رسانه در کانون فرهنگی و تربیتی شهید رجایی اردبیل نواخته شد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن «زنگ رسانه» در اردبیل

آیین نمادین «زنگ رسانه» با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاون خبر صداوسیمای مرکز اردبیل، مدیر سازمان دانش‌آموزی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی و دانش‌آموزخبرنگاران پانا در کانون فرهنگی و تربیتی شهید رجایی ناحیه 2 اردبیل برگزار شد.

کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه به‌ویژه از صداوسیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: صداوسیما نقش مهمی در تبیین و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های آموزش و پرورش دارد.

صفری گفت: بر اساس تفاهم‌نامه فی‌مابین صدا و سیما و اداره کل آموزش و پرورش استان، برنامه‌های آموزشی متنوعی تولید و از شبکه استانی سبلان پخش شده که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از سازمان دانش‌آموزی استان در برگزاری دوره تکمیلی ویژه دانش‌آموزخبرنگاران پانا تصریح کرد: در ارائه آموزش، بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان در مقابله با توطئه‌های دشمنان از ضروریاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با استقبال از اجرای بسته تحولی «هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی» و «هر مدرسه یک خبرنگار» به تعمیم و اجرای این بسته تحولی سازمان دانش‌آموزی در همه کلاس‌های درسی واحدهای آموزشی این استان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار