نماینده مردم قرچک :

شعار حمایت از فلسطین باید به یک شور و منطق تبدیل شود

قرچک(پانا) - نماینده مردم در ورامین،قرچک،پیشوا گفت شعار حمایت از فلسطین باید به یک شور و یک منطق تبدیل شود، اگر این اتحاد بین کشور‌های مسلمان بیشتر شود قطعا نابودی اسرائیل رقم می‌خورد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
شعار حمایت از فلسطین باید به یک شور و منطق تبدیل شود

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های قرچک ،ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی و سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قرچک اظهار داشت: روزی که به عنوان روز جهانی برای مردم فلسطین و قدس شریف از طرف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده باید گرامی داشته شود ‌.این راهپیمایی با شکوه در سراسر کشور و بسیاری از کشور‌های دیگر برگزار می‌شود تا از مردم مظلوم فلسطین پشتیبانی شود.

وی با اشاره به جایگاه بزرگ سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بین اقشار مهم جامعه گفت : شهید حاج قاسم سلیمانی انسان شایسته ای بود که برای مقابله با تجاوزات دشمنان اسلام در حریم کشور های اسلامی جان خود را فدا کرد و در همین راه نیز این شهرستان شهیدی تقدیم سرزمین اسلامی کرده است؛ میلاد حیدری باید اسوه ای باشد برای تمامی مردم ایران . قطعا این راهپیمایی باشکوه باعث زنده نگه داشتن قیام فلسطین و کمک به حرکت در مسیر آزادی قدس خواهد شد .

نماینده مردم شهرستان قرچک در خصوص اتفاقات اخیر در کشور گفت: صهیونیست های خون آشام با رخداد‌های مختلف باید پاسخ گوی جنایات خود باشند، من به صراحت می‌گویم این اغتشاشات اخیر طراحی و دسیسه صهیونیست ها است .

نوش آبادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد :امام راحل امسال سال را سال مهار تورم و رشد تولید قرار داده است چرا که مشکلاتی در معیشت مردم وجود داد و تمام دستگاه ها باید کمک کنند تا ما بتوانیم این افسار فشار و تورم را به دست بگیریم تا مردم بتوانند به آسودگی زندگی کنند .

وی گفت : باید شعار حمایت از فلسطین به یک شور و یک منطق تبدیل شود، اگر این اتحاد بین کشور‌های مسلمان بیشتر شود قطعا نابودی اسرائیل رقم خواهد خورد.

خبرنگار: فاطمه صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار