مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، نشان از حق‌طلبی و روحیه عدالت‌خواهی ملت ایران است

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس را نشان از حق‌طلبی و روحیه عدالت‌خواهی ملت شریف و مسلمان ایران اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۳۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، نشان از حق‌طلبی و روحیه عدالت‌خواهی ملت ایران است

صبح امروز همزمان با سراسر کشور، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل، مدیران و فرهنگیان مناطق نوزده گانه شهر تهران در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.
در حاشیه این راهپیمایی؛ علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن ادای احترام به بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس و با هدف همبستگی مسلمانان نام گذاری کرد؛ روز قدس را موعد همگرایی امت اسلامی خواند.
وی افزود: حضور پرشور مردم ایران در این راهپیمایی علاوه بر اینکه یک وظیفه معنوی است، نشان از حق طلبی و روحیه عدالت خواهی مردم شریف و مسلمان ایران اسلامی است.
کریمیان تصریح کرد: مفتخریم که امروز فرهنگیان فرهیخته و معزز شهر تهران نیز در کنار آحاد مردم، با حضور پرشور خود به شکوه هرچه تمام تر این اقدام انسان دوستانه، استکبارستیز و جهانی افزودند.
گفتنی است فرهنگیان شهر تهران، صبح امروز پیش از اقامه نماز جمعه، با حضور در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به صورت جمعی در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار