دعوت مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران برای حضور گسترده فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی روز قدس

تهران(پانا) - علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت، در آستانه روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، در پیامی؛ از جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهر تهران، برای مشارکت و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک صیام، دعوت به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دعوت مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران برای حضور گسترده فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی روز قدس

متن این پیام به شرح زیر است:

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ»

با سلام و تحیات الهی

در سال ١٣۵٨، بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در پیامی سرنوشت ساز، آخرین جمعه ماه رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کرده و آن را روز حیات اسلام نامیدند. روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسانهای حقیقت طلب و عدالت‌خواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.

از آنجا که روز قدس، میراث گرانقدر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است؛ اقدامات جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین همچون جنگ نرمی بوده است که موجب توجه مردم ظلم ستیز اقصی نقاط جهان نسبت به ستمگری رژیم صهیونیستی شده و اکنون بسیاری از مردم جهان در روز قدس، به حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می کنند.

اینک که مجال دیگری برای فریاد علیه ظلم و ستم در این روز بزرگ فراهم آمده است، فرهنگیان، دانش آموزان، اعضای انجمن های اولیا و مربیان و اولیای گرامی دانش آموزان شهر تهران همچون همیشه با نگاه تیزبین و درک عمیق و تحلیل درست خود از وقایع جهان کنونی، بار دیگر در این مناسبت شکوهمند شرکت می کنند و وظیفه دینی و شعور انقلابی و میهنی خود را در پیشگامی و همراهی با خروش ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران و امت اسلام به نمایش می گذارند.

شرکت در راهپیمایی روز قدس، در واقع اعلام برائت و ابراز انزجار از دولت های متجاوزی است که سالیان متمادی است حقوق مظلومین و ستمدیدگان فلسطین و حرمت قدس شریف را نادیده گرفته و هر روز بر دامنه تجاوز و ظلم خود می افزایند.

بدین وسیله از اهالی روشنگر، انسان ساز و بصیر نظام تعلیم و تربیت پایتخت دعوت می شود تا همراه با ملت شریف ایران اسلامی دست در دست هم و با اراده ای راسخ به صورت منسجم و هماهنگ با حضور در راهپیمایی روز قدس در روز جمعه ٢۵ فروردین ماه ١۴٠٢ مصادف با بیست و سوم رمضان١۴۴۴ ؛ خشم خود را از دشمنان ظالم و بی عدالت نشان دهند و پس از یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، با شرکت در این راهپیمایی، بار دیگر با آرمان های امام راحل انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بیعت کنند ‫تا همچون سال های گذشته؛ تصویر شکوهمندی از مبارزه با استکبار به رخ جهانیان کشیده شود، و استکبار جهانی بداند که مسأله فلسطین همچنان مسأله اول عالم اسلام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار