مراسم آیین تجلیل از فعالان اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور در گلستان

گلستان(پانا)-مراسم آیین تجلیل از فعالان اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در کانون طه گرگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم آیین تجلیل از فعالان اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور در گلستان

سیدرضا نظری،مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در حضور جمعی از فعالان فرهنگی با عرض قبولی طاعات و عبادات بیان کرد: کار راهیان نور باید افرادی مثل مقداد مهقانی پرورش بدهد.اگر افراد را به این مرحله برسانیم یعنی کار خود را درست انجام داده ایم.

نظری درباره اعزام به راهیان نور اظهار کرد: ما نزدیک به ۱۶ اتوبوس در قالب ۷۰۰ دانش آموز دختر و پسر به راهیان نور اعزام کردیم و نزدیک به ۲۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در فضای مجازی این موضوع را دنبال می‌کردند که باعث افتخار ما است. اگر ما در اموزش و پرورش بتوانیم بعد از برگشت فرزندانمان از راهیان نور گ فضایی مانند آنجا ایجاد کنیم پیشرفت می‌کنیم.ما تغییر دانش آموزان را پس از برگشتشان لمس می‌کنیم.

سیدعلی مهاجر،معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در مراسم تجلیل از فعالان اردوهای دانش آموزی راهیان نور بیان کرد: شما معلمین علاقه مند به کارهای ماندگاریدو از کارهای ارزشمند شما بزرگواران انسان پروری است. پرورش افراد توسط شما تحولات بزرگی را ایجاد می‌کند.

مهاجر ادامه داد: شما معلمان می‌خواهید دانش آموزان را به جهت درک بهتر در بستر واقعه قراردهید‌ و این فعالیت شما در آینده به وضوح مشخص می‌شود.نمونه آن حضور دانش آموزان در چنین اردوهایی است که مسیر زندگی و فکری آنها را تغییر می‌دهد.

مهاجر گفت:ما راه شهدا را در فضای تربیتی راهیان نور دنبال می‌کنیم،این مسیر نیازمند زمینه سازی است که از گنج دفاع مقدس بهره مند میشویم. در چنین مسیری انسان هایی از جنس ما میتوانیم توانمند و با عزم و اراده ی بسیار قوی پرورش می یابند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: وقتی انسان های دل گره خورده به یک فرهنگ پای کار بیایند ستادی برگرفته از یک باور انقلابی رقم میخورد.

مهاجر در پایان از برادران آموزش و پرورش،معلمین پرورشی،اتحادیه دانش آموزی، مجموعه سپاه و سایر مسئولین مربوطه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار