مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان:

برنامه ویژه ما حمایت از دانش‌آموزان ایتام است

گلستان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان عنوان کرد برنامه ویژه امسال آنها، حمایت از دانش‌آموزان ایتام است.

کد مطلب: ۱۳۶۱۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ویژه ما حمایت از دانش‌آموزان ایتام است

عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان در گفت‌وگو با با پانا گفت: «یکی از برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، بحث افطاردهی و اطعام برای نیازمندان است که به لطف خدا امسال با حضور خیرین، مردم عزیز و‌ موسسات مردمی فعالیت بسیار خوبی در این زمینه داشتیم.»

بابایی ادامه داد: «تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار غذای گرم پخته و بین نیازمندان توزیع شده است. از برنامه های دیگر ما در این ماه مبارک تهیه سبد کالا بود که با حضور۳۶۰ مرکز نیکوکاری و موسسات مردمی و خیرین بیش از ۴۰ هزار سبد به ارزش ۳۵۰ میلیاد تومان توزیع شد.»

وی در ادامه اضافه کرد:از برنامه های ویژه کمیته امداد مخصوصا در شب های قدر حمایت از فرزندان ایتام است. ما در استان ۱۱ هزار فرزند یتیم نیازمند کمک داریم. در سنوات گذشته ،۲۴ هزار نفر به عنوان حامی ثبت نام کردند.»

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان درباره همکاری با آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: «امسال اتفاق بسیار شایسته ای باهمکاری آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی در قالب طرح احسان و اکرام دانش آموزی راه اندازی کردیم.مقرر شد با همکاری خود سازمان دانش آموزی و دانش آموزان عضو آن، این پویش در راستای جذب و حمایت از فرزندان یتیم صورت بگیرد.»

بابایی بیان کرد: «به صورت سراسری نیروهای سازمان دانش آموزی در پایگاه های مصلی و مساجد شهرستان ها به جهت جذب حامی استقرار پیدا کرده و حضور فعالی دارند.»

مدیرکل کمیته امداد در پایان اضافه کرد: «امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۰۰۰ حامی برای فرزندان یتیم جذب کنیم و قسمتی از مشکلات آنها را برطرف کنیم.»

احسان طهماسبی، مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان نیز درباره برگزاری این طرح اظهار کرد: «اصل هدف ما حضور فعال دانش آموزان در حوزه ایثار و انفاق است. هدف نهایی این پویش نیز گفتمان سازی و جریان سازی فرهنگی است. قالب ایتام و نیازمندان، دانش آموزان هستند که عمده مشکلات آنها مربوط به تحصیل است.»

وی ادامه داد: «این برنامه ویژه شب های قدر ماه رمضان است که به صورت سفره های افطاری و بسته های اطعام ویژه نیازمندان است. امیدواریم که این طرح زمینه ای برای شناخت نیازمندان به جهت حل مشکلات آنها شود.»

طهماسبی افزود: «نیروهای سازمان دانش آموزی به صورت سراسری در مساجد شهرستان ها مستقر شده و در حال انجام فعالیت های مربوطه هستند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار